BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Jag har testat negativt imorse och börjat blöda med, så det blev inget den här gången för oss. Är väldigt ledsen och uppgiven. Kan inte låta bli att hoppas att jag trots allt ska testa positivt imorgon. Helt orealistiskt såklart. Jag har längtat nästan ett år efter att börja försöka bli gravid så det känns som att jag har försökt/längtat intensivt länge, även fast det här bara var andra försöket.. Jag längtar så intensivt efter att få berätta för andra att jag är gravid.. Som tur är så jobbar jag inte idag, så slipper vara på jobbet och försöka vara som vanligt.
Mycket självömkan här, jag vet. Vet att det finns de som väntat längre. Men det här är mina känslor just nu. Beundrar er som hämtat ny kraft och nytt hopp varje månad, jag ska ta till mig av ert positiva tänkande.
Jag har testat negativt imorse och börjat blöda med, så det blev inget den här gången för oss. Är väldigt ledsen och uppgiven. Kan inte låta bli att hoppas att jag trots allt ska testa positivt imorgon. Helt orealistiskt såklart. Jag har längtat nästan ett år efter att börja försöka bli gravid så det känns som att jag har försökt/längtat intensivt länge, även fast det här bara var andra försöket.. Jag längtar så intensivt efter att få berätta för andra att jag är gravid.. Som tur är så jobbar jag inte idag, så slipper vara på jobbet och försöka vara som vanligt.
Mycket självömkan här, jag vet. Vet att det finns de som väntat längre. Men det här är mina känslor just nu. Beundrar er som hämtat ny kraft och nytt hopp varje månad, jag ska ta till mig av ert positiva tänkande.
Märker att kvaliteten på bilderna försämras mycket men man ser 2 streck i verkligheten.. väldigt svagt :(
Va härligt!! Äntligen! Grattis :)
Hej tjejer!
Är det någon av er som har erfarenhet av babyplans hcg tester?? Jag är nu två dagar över men testerna tycker jag inte visar någon som helst antydan till ett sträck. Jag tempar så har koll på när jag har äl. O lutealfasen har alltid varit 12-13 dagar! Tempen har gått ner men mens jäkeln kommer ju inte... så irriterande!
Testade JÄTTESVAGT imorse men när jag testa nu fick jag detta? Konstigt ju, men antar att man kan våga hoppas nu!
IM lista juni
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, E88
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor, Smulis87
11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, SL180, lyckligast80
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist
18/6 - Zandylina, Jowian
20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter, smultronbär, smultronrt
21/6 IBS,penelope81, FGK
22/6 Lunalove
24/6 Sussovich
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
27/6 Camilllla, Lilly2015
PLUS-lista
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
1/6 Em88 (bim-3)
2/6 lottch3n (bim-2)
saknad dotter 25/3 - 28/3 09
7/6 anny1 (bim-3)
Grattis till er som redan plussat :D
Så spännande att följa er alla och hoppas på många plus i tråden :)
Jag fick tydligt positivt ÄLtest i onsdags men har ej fått de här typiska ÄLflytningarna som är trådiga. Brukar ha de andra månader. Någon som vet om man "måste" ha det för att ha haft ÄL? Nu visar testerna neg. igen så antar att ÄL varit och hade tydliga känningar av det igår.
Bara att vänta och hålla tummen nu i två veckor :D