BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Måste bara berätta, har haft illamående i 3 dagar nu (sen i lördags), särskilt på morgonen. Inte så att jag kräks men mår illa o känner mig yr. Jag har lågt blodtryck annars o det gör oxå att man får illamående o yrsel, så det behöver inte alls vara tecken på graviditet för min del. O imorse märkte jag att jag fått en mensfinne. Undra om mensen är på gång, bim på fredag...
Kan inte juni vara vår månad?
Nu vet jag definitivt att mensen är på ingång...uppsvullen till max :( är bara att kämpa på men känns trist ändå. Skulle varit i mitten av min graviditet nu om inte missfallet varit. Kommer bli kämpigt i nov om man ej blivit gravid tills dess...
Nu vet jag definitivt att mensen är på ingång...uppsvullen till max :( är bara att kämpa på men känns trist ändå. Skulle varit i mitten av min graviditet nu om inte missfallet varit. Kommer bli kämpigt i nov om man ej blivit gravid tills dess...
Ja jag ser :) Vågar mig nästan på ett grattis!
Jag ser också! Stort grattis :)
Tack för att ni tittat! Avvakar det digitala imorgon innan jag vågar ta ut något.. :)
Bim+4, ingen mens. Känns inte som den är på g heller. Fattar nada. Helgen har jag varit symtomfri också. Kommer inte mensen idag tar jag gravtest imorgon på bim+5.
Min mens är alltid regelbunden...
Bim+4, ingen mens. Känns inte som den är på g heller. Fattar nada. Helgen har jag varit symtomfri också. Kommer inte mensen idag tar jag gravtest imorgon på bim+5.
Min mens är alltid regelbunden...
Känner lite samma, har bim idag eller imorgon men känner inte att något är på g förutom att jag hade lite färgade flytningar igår och idag. Inget bra tecken men illamåendet är där... mina bröst ömmade mycket mer när Jg var gravid förra gången så det är väl inte så denna gången antar jag.
Om du inte orkar vänta till imorgon så är jag nästan övertygad att du får ett GRAVID även utan morgonurin