• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • SL185
    Felicia1022 skrev 2018-06-10 20:40:27 följande:

Ingen som ser?

Fick bara ett svar förut tror jag :)

Anaren liiiten skugga! Hoppas att du får klarare o positiva besked inom nögra dagar. När är bim? :)
  • SL185
    JoWiAn skrev 2018-06-10 17:55:40 följande:

Hur känner ni er nu efter ägglossning. Brukar vara lite ?dött?, ingen flytning eller känningar.

Känner efter lite nu såklart. Men mer fytning o i magen känns det som jag har mens. Molvärk o lite småkramp som jag brukar ha vid mens. Riktigt lättirriterad med. Är på bim-8....

Jag har haft flytningar och känningar...särskilt på höger sidan. Hade dock samma symtom förra månaden o då var det inget. Vart jättekänslig igår bim -5..kunde gråta för vad som helst, bättre idag dock. Återstår att se :)
  • Felicia1022
    SL185 skrev 2018-06-10 21:06:03 följande:

Anaren liiiten skugga! Hoppas att du får klarare o positiva besked inom nögra dagar. När är bim? :)

BIM är om tre dagar, har köpt test så jag kan testa fram till BIM :) testade inte starkt med dottern heller.
  • Felicia1022
    Corneliass skrev 2018-06-10 20:43:25 följande:

Kan ana en liten svag skugga men är osäker!

Ja, det blir sååå kass upplösning på bilderna här på fl :(
  • Daphodil
    Felicia1022 skrev 2018-06-10 21:09:49 följande:

Ja, det blir sååå kass upplösning på bilderna här på fl :(

Håller helt med. Mina streck ser ungefär ut som dina, och fastnar på foton - men försvinner när jag postar dem här. Så antar dina, som ändå syns här, är starkare än mina irl ;)
  • sycamore
    Månflicka skrev 2018-06-10 20:14:32 följande:

Jag tror inte att det visade något innan sist heller med första precis på BIM, var jätte svagt test, köpte digitalt för att få det svart på vitt. Så är nog lönlöst för mig att testa innan, slöseri på pengar hur som helst, jag ska hålla mig till efter BIM nu:)

Jag kastas mellan att vara 100% säker på att jag inte är gravid samtidigt som jag tvekar... det stämmer riktigt stämmer med hur jag brukar vara innan mens.... har ingen svullen mage, ömma men inte hårda bröst, har inte lagt på mig så mycket vätska än som jag brukar...

Nu vill jag bars att tiden ska gå och att det ska bli tisdag! Ovissheten gör en knäpp! Haha!

Ja det är väl det bästa att vänta egentligen. Så slipper man försöka tolka obefintliga streck osv :) hoppas för din skull att du får ett plus!
  • Verkliga

Nu är det väl ganska tydligt ändå?

BIM+2 om jag räknat rätt, hade ÄL senare än vanligt den här månaden (dag 17). Ska ta ett digitalt imorgon tänkte jag! Spännande!

• Corneliass
    Verkliga skrev 2018-06-11 07:00:34 följande:

BIM+2 om jag räknat rätt, hade ÄL senare än vanligt den här månaden (dag 17). Ska ta ett digitalt imorgon tänkte jag! Spännande!

Ja jag ser :) Vågar mig nästan på ett grattis! 
  • SL185
    Felicia1022 skrev 2018-06-10 21:08:20 följande:

BIM är om tre dagar, har köpt test så jag kan testa fram till BIM :) testade inte starkt med dottern heller.

Va spännande! Hoppas hoppas :)
  • SL185
    Verkliga skrev 2018-06-11 07:00:34 följande:

Jag ser också! Stort grattis :)
Svar på tråden BIM juni 2018