BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Måste fråga, ni som känner av äl, känns det i ena eller båda äggstockarna då?
Jag har ju ätit Minipiller typ jämt så aldrig känt av äl då jag aldrig har någon.
I förrgår hade jag så nära positivt äl-test som det går att komma utan att vara positivt, i går var det mycket svagare så trodde jag missat/inte skulle få äl den här månaden. Så värker det och sticker i båda äggstockarna idag, och glad gubbe på testet.
Har tvillingar sen innan, men vågar inte hoppas på att ha sån tur att jag släpper två ägg då och då...
Jag har ju ätit Minipiller typ jämt så aldrig känt av äl då jag aldrig har någon.
I förrgår hade jag så nära positivt äl-test som det går att komma utan att vara positivt, i går var det mycket svagare så trodde jag missat/inte skulle få äl den här månaden. Så värker det och sticker i båda äggstockarna idag, och glad gubbe på testet.
Har tvillingar sen innan, men vågar inte hoppas på att ha sån tur att jag släpper två ägg då och då...
Hej! Ikväll åker jag och sambon hem från en härlig vecka i Portugal. Vi har den senaste veckan haft sex varje dag och igår tog jag ett ägglossningstest som var positivt! :) idag har vi mycket att göra och vi orkar/hinner inte ha sex.
Räcker det med att vi haft sex en vecka eller bör vi ha sex idag eftersom jag fick utslag på testet igår? Vad tror ni :)
Hej mina "vänner" <3
Jag har BIM på fredag och hoppas verkligen på ett plus.
Har känt mig trött ett par dagar och illamående från o till.
Hade menskänningar förra veckan men nu har det gått över till mer kramp/känningar i nedre delen av magen. Vet inte om jag känner mig gravid eller om det bara är önsketänkande.
Snabbare mig hem från jobbet och gjorde ett gravtest. men det visade inget plus. :(
vad tror ni.. det är första barnet och vi längtar.
GRATTIS
Hej! Ikväll åker jag och sambon hem från en härlig vecka i Portugal. Vi har den senaste veckan haft sex varje dag och igår tog jag ett ägglossningstest som var positivt! :) idag har vi mycket att göra och vi orkar/hinner inte ha sex.
Räcker det med att vi haft sex en vecka eller bör vi ha sex idag eftersom jag fick utslag på testet igår? Vad tror ni :)
Stort grattis!
Uppdaterar listan :)
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, E88
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor, Smulis87
11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist, FrökenUtter
18/6 - Zandylina, Jowian
20/6 ettlitetsyskon, smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina
21/6 IBS,penelope81, FGK
22/6 Lunalove, Sussovich
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
27/6 Camilllla, Lilly2015
PLUS-lista
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
1/6 Em88 (bim-3)
2/6 lottch3n (bim-2)
saknad dotter 25/3 - 28/3 09
7/6 anny1 (bim-3)
8/6 sycamore
8/6 Hepphopp (bim-1)
12/6 SL185 (bim-3)
Tog ett clearblue plus nu på eftermiddagen..bara hållt mig i en timme ca men ville mest göra mig av med testerna så man slipper se dom o kanske aldrig få använda dom på riktigt..
Visst är det så att man alltid kan ana var det lodrätta strecket ska vara? Tyckte mig ana något men kan absolut vara för att jag sååå gärna vill bli gravid...