• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • SL185
    elenoresara skrev 2018-06-11 10:26:53 följande:

Bim+4, ingen mens. Känns inte som den är på g heller. Fattar nada. Helgen har jag varit symtomfri också. Kommer inte mensen idag tar jag gravtest imorgon på bim+5.

Min mens är alltid regelbunden...

Du har inte testat än?? Du kanske är gravid?? :) man behöver inte testa med morgonurin när man passerat bim :) hoppas att du får ett fint fint plus!
  • SL185
    elenoresara skrev 2018-06-11 10:38:48 följande:

Man blir så förvirrad! Visserligen är jag hungrig hela tiden men mitt illamående och molvärk är borta.. är det normalt att symptom försvinner? Jag kommer iaf att testa imorgon och hoppas att de visar gravid.

hoppas du får plus:) lycka till

Hoppas att mensen håller sig borta för er del o att ni plussar! :)
  • Jojocool

Hej på er, lider av endometrios sen många år tillbaka. Slutade med p piller den 25/5 och fick mens den 29/5. Köpte hem CB äl tester och provade första gången med en sticka i lördags. Och fick en SMILEY direkt!! Får se vad som händer nu ???????????????? och jag är 23 år gammal. Det står 48 på min sida ????

• Felicia1022

Är det vanligt att apoteket hjärtats gravtest ger skuggor/spökstreck? Eller vågar man hoppas på ett tydligare streck inom ett par dagar? :D

• soffipropp1987
    elenoresara skrev 2018-06-11 10:38:48 följande:

Man blir så förvirrad! Visserligen är jag hungrig hela tiden men mitt illamående och molvärk är borta.. är det normalt att symptom försvinner? Jag kommer iaf att testa imorgon och hoppas att de visar gravid.

hoppas du får plus:) lycka till

Ja man blir ju inte lite förvirrad! Håller tummarna för dig :)
  • elenoresara
    SL185 skrev 2018-06-11 10:57:43 följande:

Du har inte testat än?? Du kanske är gravid?? :) man behöver inte testa med morgonurin när man passerat bim :) hoppas att du får ett fint fint plus!

Nä jag ska ta ett test så fort jag kommer hem. Eftersom de är efter bim borde de väl gå att testa på kvällen som du säger :) uppdaterar här hur de gick ;)
  • SL185
    elenoresara skrev 2018-06-11 16:41:21 följande:

Nä jag ska ta ett test så fort jag kommer hem. Eftersom de är efter bim borde de väl gå att testa på kvällen som du säger :) uppdaterar här hur de gick ;)

Åh va spännande :)
  • JoWiAn

Tog ett test.. helt för tidigt egentligen. Såklart ett minus :/ .

• Daphodil
    Felicia1022 skrev 2018-06-11 11:11:17 följande:

Är det vanligt att apoteket hjärtats gravtest ger skuggor/spökstreck? Eller vågar man hoppas på ett tydligare streck inom ett par dagar? :D

Har inte du tagit två till som ger svagt streck? Låter mycket lovande!!
  • Månflicka

Magen svällde upp som en ballong idag, garanterat mens imorgon. Jaja, bättre lycka nästa gång... sätter siktet på en mars bebis.

Har p dator så kört efter när den indikerat ägglossning men nu ska jag köpa ägglossningstest också så att det blir optimalt nästa gång.

Håller tummarna för er <3

Svar på tråden BIM juni 2018