• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Hallondröm1111
    Bakabulle90 skrev 2018-08-13 21:48:16 följande:

Okej :D jag har inte heller bestämt mig än. Vill egentligen vänta till lördag morgon, då jag inte kommer träffa sambon fören sent på fredag. (Tänker att det blir kul att testa tillsammans) men samtidigt ska jag på ett viktigt middagsmöte på fredag med jobbet, då vill jag helst veta om jag bör unna mig ett glas eller avstå ????

Ah svårt! Vad säger din sambo?

Jag ska på kräftskiva på fre kväll så det känns verkligen som läge att testa innan dess.

Kommer på mig själv med att hoppas hoppas och känner redan nu att jag kommer bli så besviken om det är negativt. Jag som tänkte att jag inte skulle hamna här!
  • Bakabulle90
    Hallondröm1111 skrev 2018-08-13 21:58:10 följande:

Ah svårt! Vad säger din sambo?

Jag ska på kräftskiva på fre kväll så det känns verkligen som läge att testa innan dess.

Kommer på mig själv med att hoppas hoppas och känner redan nu att jag kommer bli så besviken om det är negativt. Jag som tänkte att jag inte skulle hamna här!

Han tycker att jag ska testa så snart som möjligt. Inte så viktigt för honom att se det med egna ögon :p

Jag är orolig för hur jag kommer reagera. För om det är negativt så vill jag ju ha hans stöd. Om det är positivt kommer jag nog bli så chockad att jag inte vet vad jag tar mig till. Så känns verkligen inte ultimat att ta testet ensam.

Förstår precis! Vi har sagt hela tiden att det ska vara kul att skaffa barn. Inte känna ngn press eller stress, men ändå så när det är så nära och man hinner tänka att det kanske ligger ngn där inne. Fantisera osv.. och så finns det inte! Min kille är bättre på att fokusera på det positiva med sånt här.
  • Hallondröm1111
    Bakabulle90 skrev 2018-08-13 22:16:04 följande:

Han tycker att jag ska testa så snart som möjligt. Inte så viktigt för honom att se det med egna ögon :p

Jag är orolig för hur jag kommer reagera. För om det är negativt så vill jag ju ha hans stöd. Om det är positivt kommer jag nog bli så chockad att jag inte vet vad jag tar mig till. Så känns verkligen inte ultimat att ta testet ensam.

Förstår precis! Vi har sagt hela tiden att det ska vara kul att skaffa barn. Inte känna ngn press eller stress, men ändå så när det är så nära och man hinner tänka att det kanske ligger ngn där inne. Fantisera osv.. och så finns det inte! Min kille är bättre på att fokusera på det positiva med sånt här.

Ja jag förstår, svårt som sagt! Jobbmiddagen, tror du att det sticker ut om du inte dricker till maten? Du kan inte ta bilen tex för att ha en ?giltig anledning??

Om jag testar negativt har jag nog, redan andra försöket, åkt på skengraviditet- mina bröst är helt loco.

Alltså vi har sagt precis samma. Jag har dock alltid varit så orolig för att jag inte ska kunna bli gravid, samtidigt som min man är helt övertygad om att det kommer ordna sig och att jag stressar upp mig. Lättare sagt än gjort att inte göra dock.

En dag mindre tills testdag idag dock- heja oss alla!
  • Aqwa93

Då jag blev påmind, så lägger jag in mig i listan. Tack för det.

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987

2/8 - kattblomman

3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89, Moall

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, tinz

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre

9/8 - månflicka,

10/8 - Smulis87

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown, Kira16

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91, kstadtjej87

14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida

15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela ,Silije

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1, Tiolina

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff

20/8 - Missk37

21/8 - NiniBy

22/8 - EmmalinneaS, Jevi87

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, Skuggviol

24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika, NiMi

26/8 - Sararebecca, BragoP

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary

29/8 Pahm

30/8 - lindablinda, MammaKA

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe

+++++++ PLUS + LISTAN ++++++++

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1

4/8 - rubie BIM + 2

5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2

7/8 - missgeting äl +14, Bim +-0, Moall ÄL+17 BIM+3, majaG bim -4, linb01 Bim-1

9/8 - Thorax Äl+8, Bim-10

12/8 - Aqwa93 bim +10

• Kira16

Då kom mensen! Flyttar mig till september tråden istället!

Grattis till allanplus! Lycka till till er andra att ni får plus ni också :)

• Bakabulle90
    Hallondröm1111 skrev 2018-08-13 23:49:13 följande:

Ja jag förstår, svårt som sagt! Jobbmiddagen, tror du att det sticker ut om du inte dricker till maten? Du kan inte ta bilen tex för att ha en ?giltig anledning??

Om jag testar negativt har jag nog, redan andra försöket, åkt på skengraviditet- mina bröst är helt loco.

Alltså vi har sagt precis samma. Jag har dock alltid varit så orolig för att jag inte ska kunna bli gravid, samtidigt som min man är helt övertygad om att det kommer ordna sig och att jag stressar upp mig. Lättare sagt än gjort att inte göra dock.

En dag mindre tills testdag idag dock- heja oss alla!

Jag har tänkt skylla på en medicin. Man får dricka med den men ska säga att jag inte är säker så tar inga risker. Eller så blir det bilen som du också sa :)

Hahha jg känner precis lika! Bar för det var väldigt planerat det här denna månad och datumen och exakt, så har jag haft symptom i princip från äl. Men försöker tänk bort dem, faktiskt när jg är upptagen med annat tex jobb, så har jg sällan symptom. Sen när jag inte har någonting för mig så blir jag prötsligt jätte dålig. Så tror att jag psykar mig sj. Dock så kan man ju vara gravid ändå ;)

Jaa nu är det närmare än någonsin! Och idag ska vi kunna testa med cb tidiga med 99% säkerhet. ????
  • Kaijssa

Hoppar in här. Fick plus på stickan BIM -1 den 6/8.

Har inte känt av så mycket än, sticker i brösten så mycket på eftermiddagarna att jag knappt kan röra vid dom pga smärta och sen så är jag jättetrött hela dagarna, kan somna sittandes om det så vore men annars inte så mycket känningar än

• Kaijssa

Lägger också in mig här :D

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987

2/8 - kattblomman

3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89, Moall

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, tinz

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre

9/8 - månflicka,

10/8 - Smulis87

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown, Kira16

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91, kstadtjej87

14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida

15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela ,Silije

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1, Tiolina

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff

20/8 - Missk37

21/8 - NiniBy

22/8 - EmmalinneaS, Jevi87

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, Skuggviol

24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika, NiMi

26/8 - Sararebecca, BragoP

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary

29/8 Pahm

30/8 - lindablinda, MammaKA

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe

+++++++ PLUS + LISTAN ++++++++

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1

4/8 - rubie BIM + 2

5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2

6/8 - Kaijssa

7/8 - missgeting äl +14, Bim +-0, Moall ÄL+17 BIM+3, majaG bim -4, linb01 Bim-1

9/8 - Thorax Äl+8, Bim-10

12/8 - Aqwa93 bim +10

• Hallondröm1111
    Kira16 skrev 2018-08-14 04:56:19 följande:

Då kom mensen! Flyttar mig till september tråden istället!

Grattis till allanplus! Lycka till till er andra att ni får plus ni också :)

Tråkigt att höra. Lycka till du också!
Svar på tråden BIM Augusti <3