BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Har någon samma problem som jag? Text lite högre upp!
Någon som testat clearblu early?
Har någon samma problem som jag? Text lite högre upp!
Hur beräknade du äl?
Har du kanske PCO?
Känner mig lite nere. Fick fullt utslag på ÄL-test i lördags och hade sex fredag, lördag och söndag. Tanken var att vi även skulle ha sex igår med det gick verkligen inte. Ingen av oss hade egentligen lust och dottern vaknade två gånger när vi ändå gjorde ett försök. Tror ni att det ändå kan räcka med de tre gångerna vi lyckades?
Känner mig lite nere. Fick fullt utslag på ÄL-test i lördags och hade sex fredag, lördag och söndag. Tanken var att vi även skulle ha sex igår med det gick verkligen inte. Ingen av oss hade egentligen lust och dottern vaknade två gånger när vi ändå gjorde ett försök. Tror ni att det ändå kan räcka med de tre gångerna vi lyckades?
Hur beräknade du äl?
Har du kanske PCO?
Ja men det tror jag verkligen. Lika stor chans som om ni gjort det igår med. Spermien klarar ju sig i några dagar (2 som minst om jag inte minns fel) så plussas det inte denna månaden beror det inte på det i alla fall. Lycka till den 26:e-27:e <3
Hur beräknade du äl?
Har du kanske PCO?
Hej. Hittade denna lista nu.
Jag har BIM imorgon och är så nervös och fylld med ångest.
I augusti 2017 plusade jag men slutade i MA, sedan dess har det bara varit negativa test.
Nu har jag gjort test denna månad och tycker mig se svagt svagt sträck. Jag är så nervös för att de inte ska finnas någon graviditet och även nervös om jag är gravid, fy vill aldrig någonsin uppleva MA/MF.
BIM+4 eller 5 idag och har haft flera positiva test men ändå aldrig kunnat få det helt konstaterat eftersom olika märken visat olika resultat med samma urin. Aldrig tidigare haft sen mens i hela mitt liv. Har via VUL fått veta att jag haft dubbel ägglossning så nu hade vi dessutom dubbel chans till att lyckas.
Men istället ligger jag här i sängen och har sjukskrivit mig från jobbet pga extrem mensvärk och extremt mycket mens. Gissar att det kanske blivit ett tidigt missfall? Vi har försökt i 6 månader och för mig blir det första barnet. Det känns som att jag aldrig någonsin ska få uppleva den där känslan av ett tveklöst plus. Man blir så slut av att hoppas. Förlåt för negativt inlägg men blev bara så ledsen när det var SÅ nära nu men ändå inte var vår tur. Så grattis till alla som lyckats och heja er som fortfarande väntar, jag hoppar över till nästa tråd