• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Poolen91

Hej!

Jag hade ÄL 3 juli. Har haft molvärkar sedan dess. Nu är jag inne på -3 möjligtvis -4. Så håller alla tummar å tår. Fick tidigt missfall förra månaden i v.5. Så nu känns det ju som att detta också kommer bli det. Men vem vet. Anade ett svagt streck idag på stickan men vet inte om jag är paranoid...

Kram på er!

• EnBlivandeWestring
    mammatill2boys skrev 2018-08-13 19:35:29 följande:
    Jag började att testa ungefär 2 veckor efter att jag slutat med pillerna.. testade med ett gravtest igår men det va på eftermiddagen och på bim -4, negativt.

Jag kan inte minnas att jag hade så ont dom du beskriver mina två andra graviditeter, det mest ilar i brösten nu. Mina symptom förra gångerna har varit att jag känt mig bakfull men det har varit senare då dom inte va planerade så kände aldrig efter. Det är 8 år sen jag va gravid sist så svårt att minnas. Jag hoppas oxå att det blir ett plus med känns tyvärr inte så:(
    Ah okej så du testade 4 veckor blankt innan du plussade på äl? Testade du en eller två gånger om dagen? Är så rädd att missa äl
    Kärlek till er
  • mammatill2boys
    EnBlivandeWestring skrev 2018-08-13 20:37:22 följande:

Ah okej så du testade 4 veckor blankt innan du plussade på äl? Testade du en eller två gånger om dagen? Är så rädd att missa äl

Jag har aldrig haft blanka, har alltid haft ett streck men inte ett lika starkt som kontrollstrecket, det hade jag bara en gång och det va då det va positivt. Testade en gång om dagen på eftermiddagen. Det ska räcka att testa en gång men är man osäker så kan man ju testa eftermiddag och kväll kanske. Tror det är svårt att missa då det oftast blir en liten stegring dagen/dagarna innan. Mitt började bli starkare två dagar innan positivt.
  • EnBlivandeWestring
    mammatill2boys skrev 2018-08-13 20:53:09 följande:
    Jag har aldrig haft blanka, har alltid haft ett streck men inte ett lika starkt som kontrollstrecket, det hade jag bara en gång och det va då det va positivt. Testade en gång om dagen på eftermiddagen. Det ska räcka att testa en gång men är man osäker så kan man ju testa eftermiddag och kväll kanske. Tror det är svårt att missa då det oftast blir en liten stegring dagen/dagarna innan. Mitt började bli starkare två dagar innan positivt.

Vilket märke körde du med? 

Jag får inte heller helt blanka men bara mindre stegringar (som att jag har mer eller mindre koncentrerat)

Kärlek till er
  • Niniby

Hejj!

Glad att jag hitta denna tråd, så jag följa de som har BIM tidigare än mig och hoppas för dem! Slipper jag bli galen av väntan D: hade ÄL den 8/8 och väntar nu BIM om en vecka.

Har redan en dotter på 5 år snart, syster va på gång men fick virus i vecka 23 tyvärr.

Försökt bli gravid igen sen dess, blev gravid i januari men slutade i MF V8, gravid igen Maj, MF igen.

Fick diagnosen PCO strax innan semestern..

Hoppas på att plus nu ! Längtar så mycket till ett plus och den här väntan är det värsta..

• Niniby

Lägger in mig i listan :)

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987

2/8 - kattblomman

3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89, Moall

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, tinz

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre

9/8 - månflicka,

10/8 - Smulis87

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown, Kira16

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91, kstadtjej87

14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida

15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela ,Silije

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1, Tiolina

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff

20/8 - Missk37

21/8 - NiniBy

22/8 - EmmalinneaS, Jevi87

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, Skuggviol

24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika, NiMi

26/8 - Sararebecca, BragoP

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary

29/8 Pahm

30/8 - lindablinda, MammaKA

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe

+++++++ PLUS + LISTAN ++++++++

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1

4/8 - rubie BIM + 2

5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2

7/8 - missgeting äl +14, Bim +-0, Moall ÄL+17 BIM+3, majaG bim -4, linb01 Bim-1

9/8 - Thorax Äl+8, Bim-10[/quote]

• mammatill2boys
    EnBlivandeWestring skrev 2018-08-13 20:57:55 följande:

Vilket märke körde du med? 

Jag får inte heller helt blanka men bara mindre stegringar (som att jag har mer eller mindre koncentrerat)

Jag kör ÄL-tester från Graviditetskollen.

Får samma nu innan bim, stegring men sen ljusare igen och sen stegring igen:(
  • Alllleee

Hej! Ny här då :)

Åhh ja längtar verkligen efter bebis.

Sist jag hade mens var den 2 juli... alltså ett tag sedan. Har längre cykel men brukar får mens ca 6 veckan efter första mensdag. Inte dröjt så pass som nu.

Testat mig med någon dag i mellan men visar inget. Ja en dag tyckte jag att jag såg ett streck men idag köpte jag clearblue vecko indikator men inget.. Är det något fel på mig eller vad händer? Man blir så besviken och ledsen. Och nu blir jag orolig också. Äl var väl beräknad mellan den 24-27 och vi var ju aktiva då så att säga.

Har humörsvängningar som tusan, konstig molnande smärtor i magen, illamående ibland, men ja, inget +... :(

Förlåt för mitt långa meddelade men måste få skriva av mig...

• Bakabulle90
    Hallondröm1111 skrev 2018-08-13 13:30:26 följande:

Veet inte. Ska försöka hålla mig till fredag tror jag. Hur tänker du?

Okej :D jag har inte heller bestämt mig än. Vill egentligen vänta till lördag morgon, då jag inte kommer träffa sambon fören sent på fredag. (Tänker att det blir kul att testa tillsammans) men samtidigt ska jag på ett viktigt middagsmöte på fredag med jobbet, då vill jag helst veta om jag bör unna mig ett glas eller avstå ????
Svar på tråden BIM Augusti <3