• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • livslevande

Har bim om två till fem dagar, vet inte säkert. Tog ett gravtest idag och det visade också ett svagt streck likt inlägget ovan, fast testet är blått. Vet inte vad som är rätt färg? Vågar inte riktigt tro på att det är sant även om det känns annorlunda den här månaden än vad det brukar. Ska ta ett cb early detection imorgon bitti och hoppas på tydligare svar!

Är 27 år och planerar mitt andra barn :)

• NiMi12
    Korvstroganoff skrev 2018-08-15 10:03:48 följande:

Halloj!!

Stort grattis till alla plussare!!! Verkar onekligen som att det blir babyboom innan sommar 2019!!! Kul :) själv har jag tagit två toknegativa test (ej morgonurin). Bim-4 idag så jag är verkligen inte förvånad hehe men hoppas verkligen att det tagit sig. Förra veckan äl+3 (onsdag) fick jag rosarött på pappret när jag torkade mig och det håller fortfarande i sig. Behöver inte använda skydd eftersom det inte är så mkt. Nu är det brunt när det väl kommer för det kommer fortfarande men inte hela tiden..

tänkte ta ett test med morgonurin men hur funkar det om jsg måste upp och kissa mitt i natten? Har behövt göra det ett par nätter nu! Man måste väl vänta i x antal timmar för att det ska vara tillräckligt koncentrerat????? Eller? Har för mig att urinet blir ?likvärdigt? morgonurin om man väntar 5h, stämmer det?

Sorry för rörigt inlägg :))

Fyra timmar säger de, vad jag har hört.

Jag fick negativt bim-4 men positivt på bim -1 så mycket hinner ändras på några dagar :)
  • Secret1234

Hej är ny på sidan hoppas man förstår hur den fungerar bara hehe. Ja de är nämligen så att jag har fått konstaterad pco för några veckor sedan har gjort två aborter tidigare och de ångrar man ju riktigt mycket nu :/ vilket fall som helst försöker vi få till en graviditet och hade ägglossning enligt kalendern den 5/8 så ska alltså ha bim den 21/8 kunde dock inte hålla fingrarna i styr så testade ett grav test och hoppas så gärna på att de är en liten bebbe där inne..vet inte om jag ser ett spökstreck eller om de är ett jätte jätte svagt streck snälla hjälp mig att tyda detta!

• Girl93
    JosHed skrev 2018-08-12 23:10:41 följande:

Vi är i samma sits! Jag är 27 och min namn 25, började försöka (lite för sent efter ägglossning) förra månaden vilket såklart inte blev något! Jag har BIM på tisdag, håller tummarna för er! :D

Vad roligt att vi är i samma sits som du skriver !! Ena sekunden känner jag mig helt cool och liksom ?det händer när det händer? och andra sekunden sitter jag och studerar min ägglossningscykel för att räkna ut hur vi ska få till ett plus. Håller tummarna för er med !!! :)
  • JosHed
    Girl93 skrev 2018-08-15 11:34:15 följande:

Vad roligt att vi är i samma sits som du skriver !! Ena sekunden känner jag mig helt cool och liksom ?det händer när det händer? och andra sekunden sitter jag och studerar min ägglossningscykel för att räkna ut hur vi ska få till ett plus. Håller tummarna för er med !!! :)

Sitter här och skakar, har precis testat positivt på både RFSU sticka och CL digitalt. Kan inte fatta det. Måste titta på det lite då och då för att tro det. Nu ska jag slå ib testet tills mannen kommer hem ??

• JosHed

Plussade idag BIM +2 (eller +1 kanske man räknar, hade BIM igår) :D

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987

2/8 - kattblomman

3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89, Moall

5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, tinz

6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre

9/8 - månflicka,

10/8 - Smulis87

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown, Kira16

12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91, kstadtjej87

14/8 - Cajsa278, Elsaida

15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela ,Silije

16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys

17/8 - Roran1, Tiolina

19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff

20/8 - Missk37

21/8 - NiniBy

22/8 - EmmalinneaS, Jevi87

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, Skuggviol

24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika, NiMi

26/8 - Sararebecca, BragoP

28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary

29/8 Pahm

30/8 - lindablinda, MammaKA

31/8 Sariiparii, timal89, Esofe

+++++++ PLUS + LISTAN ++++++++

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

30/7 - natalieljung BIM-2

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1

4/8 - rubie BIM + 2

5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2

6/8 - Kaijssa

7/8 - missgeting äl +14, Bim +-0, Moall ÄL+17 BIM+3, majaG bim -4, linb01 Bim-1

9/8 - Thorax Äl+8, Bim-10

12/8 - Aqwa93 bim +10

15/8 - JosHed, förväntad BIM 14/8

• Hallondröm1111
    JosHed skrev 2018-08-15 11:42:17 följande:

Sitter här och skakar, har precis testat positivt på både RFSU sticka och CL digitalt. Kan inte fatta det. Måste titta på det lite då och då för att tro det. Nu ska jag slå ib testet tills mannen kommer hem ??

Åh grattis!!!
  • Grumpycavat

Ja, blev tokig att jag inte fick positiva ÄL-test... Jag fick inte heller några andra ÄL-symptom. Och tack för tips om att man kunde köpa test för "Låghormonare", så kika på det. 
    Men nu säger appen att de hittat min ÄL som bör ha varit CD13, och det stämmer om man tittar på temp-kurvan. 
    Hade sex både dagen innan och dagen efter, så nu har jag ändå lite hopp igen, även om det inte är mycket. 
    Är väl bara att invänta mensen den 24e. :( 

• Grumpycavat
    JosHed skrev 2018-08-15 11:42:17 följande:
    Men vad roligt. 
    GRATTIS!
    Och det är ju helt sjukt vad många som plussar. Så himla kul. Grattis till er alla. 
  • Tessaloniki

Då dök mensen upp då, 4 dagar sen... :( grattis alla som plussar! Själv hoppar jag vidare till nästa tråd och hoppas på ett majbarn 2019! Massa kramar till er alla!

Svar på tråden BIM Augusti <3