• Akira Öken

IVF sommar/höst 2018

Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.

Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!

• Svar på tråden IVF sommar/höst 2018
  • Bli3ifamiljen
    LilV skrev 2018-10-31 09:18:11 följande:
    Jag måste säga att jag tycker att de är lika bra :) Jättefint bemötande på båda klinikerna och lätt att komma i kontakt om man har några frågor. Hur känner du?
    Vi gör vårt försök på samma ställe som de landstingsbetalda. Det kändes enklast och det har fungerat bra där.
  • Loviisa89
    Wishful skrev 2018-10-30 18:27:55 följande:
    Lycka till imorgon.
    Tack! Det gick över förväntan idag, äggplocket kändes inte så mycket alls och de punkterade 13 äggblåsor och hittade 10 ägg :)
  • Wishful
    Akira Öken skrev 2018-10-30 18:40:41 följande:

Wow vad spännande! Lycka till!

Ja lite för spännande. Tycker det är så jobbigt att inte veta hur det har gått. Men bara att vänta och hoppas.
  • Wishful
    authentic skrev 2018-10-30 19:39:54 följande:

Jättespännande! Lycka till och jag håller alla tummar och tår :)

Ja lite för spännande. Tycker det är så jobbigt att inte veta hur det har gått. Men bara att vänta och hoppas.
  • Wishful
    Akira Öken skrev 2018-10-30 21:35:46 följande:

Idag har jag börjat spraya med Synarel och ett första ultraljud är bokat om cirka två veckor. Det är vår sjätte behandling och jag känner mig glad och hoppfull!

Hur går det för er andra och var i processen befinner ni er just nu?

Spännande att ni är igång igen! håller tummarna.
  • Wishful
    Loviisa89 skrev 2018-10-31 12:09:10 följande:

Tack! Det gick över förväntan idag, äggplocket kändes inte så mycket alls och de punkterade 13 äggblåsor och hittade 10 ägg :)

Bra resultat. Skönt att det inte kändes så mycket.
  • authentic
    Akira Öken skrev 2018-10-30 21:35:46 följande:

Idag har jag börjat spraya med Synarel och ett första ultraljud är bokat om cirka två veckor. Det är vår sjätte behandling och jag känner mig glad och hoppfull!

Hur går det för er andra och var i processen befinner ni er just nu?

Äntligen, vad roligt!! :) Nu hoppas vi innerligt på att det är denna gång som är den rätta.
  • Akira Öken
    Hoppomliv skrev 2018-10-30 22:34:20 följande:

Skönt att du känner dig hoppfull, håller tummar och tår för att det är er tur att lyckas nu! Vi hoppas på att hinna med vår fjärde behandling innan jul!

Tack för tummar och tår! Har ni fått något ungefärligt datum för start?
  • Akira Öken
    Wishful skrev 2018-10-31 14:43:29 följande:

Spännande att ni är igång igen! håller tummarna.

Ja! Samtidigt är det ju precis som du skriver ovan att det blir lite väl mycket spänning under behandlingen olika skeden.
  • Akira Öken
    authentic skrev 2018-10-31 16:19:40 följande:

Äntligen, vad roligt!! :) Nu hoppas vi innerligt på att det är denna gång som är den rätta.

Eller hur! Hur var det nu, har du börjat än?
Svar på tråden IVF sommar/höst 2018