IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Urs samma här. Börjat blöda lite :( så här är det helt kört! Fan jag undrar vafan det är som går fel!!!!
Urs samma här. Börjat blöda lite :( så här är det helt kört! Fan jag undrar vafan det är som går fel!!!!
Ja, det var verkligen stressande! Jag var ett vrak, rent ut sagt. Jag har fått ta hcg via kliniken, på grund av blödningen. Ska ta ett nytt test imorgon. De tyckte egentligen inte att det behövdes då det såg bra ut i måndags, men jag tyckte det var lika bra efter all oro.
Tror man kan räkna BIM som 14 dagar efter äggplock (ägglossning). Enligt min klinik lägger de alltid testdagen vecka 4+2. Själv fick jag testa 16 dagar efter återföring. Stort lycka till!
Har också börjar blöda nu! Rejält. Så kört denna gången oxå! Varje JÄVLA gång!! Jag blir så arg på min kropp som vägrar ta emot det här embryot. Varför just jag!?
Hur ska man orka gång på gång? Detta va fjärde insättningen..känns bara jobbigare o jobbigare. Det där plusset på stickan känns så långt bort..
Har också börjar blöda nu! Rejält. Så kört denna gången oxå! Varje JÄVLA gång!! Jag blir så arg på min kropp som vägrar ta emot det här embryot. Varför just jag!?
Hur ska man orka gång på gång? Detta va fjärde insättningen..känns bara jobbigare o jobbigare. Det där plusset på stickan känns så långt bort..
Lider med dig!!!!! Fyfan. Känns hopplöst efter mina två. Fördtår dig då :( fan va jävla tråkigt. Skitkroppar!!!!!
Ja, och jag bara känner att tiden rinner iväg.
Det gör så förbaskat ont i hjärtat varje gång detta händer!! Och man känner sig ensamt i världen! Alla andra runtomkring en får barn till höger o vänster.