IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
På vilken ruvdag fick ni plus på graviditetstestet, närkan man göra tidigast?
På vilken ruvdag fick ni plus på graviditetstestet, närkan man göra tidigast?
Jag tror o hoppas på att du är gravid kram >3
Någon mer som känner sådan obalance i kroppen kall varm huvudvärk ibland lite illamående. Tror min mens är på gång för fy så jag känt mig idag är på ruv 8, brukar kännas liknande innan mensen ska komma.
Någon mer som känner sådan obalance i kroppen kall varm huvudvärk ibland lite illamående. Tror min mens är på gång för fy så jag känt mig idag är på ruv 8, brukar kännas liknande innan mensen ska komma.
Oxå rd 8. med femdagars. Ömma bröst sen igår. Beräknad mens idag.. men känner typ i kroppen att det inte tagit :(. Lite huvudvärk jag med...
Oxå rd 8. med femdagars. Ömma bröst sen igår. Beräknad mens idag.. men känner typ i kroppen att det inte tagit :(. Lite huvudvärk jag med...
Vi har gjort fyra försök. Tyvärr verkar inte läkarna särskilt hoppfulla, men vi har två försök kvar - köpte paket. Det kostar ca. 77.000. Mycket pengar när vi precis köpt ivf-paket också. Men hoppas att vi lyckas innan dess!! Fick lite mer hopp när jag såg ditt fina resultat! Gjorde ni något annorlunda inför eller under det försök?!
Grattis! Äntligen var det er tur! Du ger mig hopp. Var det femte återföringen?