IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Hur länge behöver eller borde man vänta mellan försöken? Ställer mig in på en ny omgång redan nu...????
Helt klart inspirerande! Måste fråga, hur kände du dig innan du plussade? Några tydliga symptom, eller samma som tidigare försök?
Det ger verkligen hopp att du berättar din historia. Man förlorar ju tron på att man kan plussa när tiden går och återföring efter återföring misslyckas utan tillstymmelse på test. Hoppas nu det går hela vägen för er och att ni kanske tom får en liten bonus genom att båda stannar. Kram!
Hur tidigt gjorde du gravtest på vilken ruv? Såg du tydligt på strecken då att du var gravid?
Hej! Om man ca en vecka före BIM får såna där lite gula, klistriga flytningar - kan man då utgå ifrån att man inte är gravid? De flytningarna brukar ju föranleda mens har jag märkt, och många gravida brukar tala om rikliga, vattniga eller lotionsflytningar. Nån som vet? Känns som det är kört, trots jätteömma bröst :(.
Tack! Jag mår bra! Och dåligt. Har varit väldigt mycket oro då jag blött en del under förra veckan. Nu är känslan lite overklig och svår att greppa. Lite trött, kissar ofta och brösten är svullna och värker. Hur mår du och vilken vecka är du i nu?
En vecka efter transfer och negativt tjuvtest. Blastisarna verkar inte vilja vara kvar...fick alltså tillbaka 2 stycken för exakt en vecka sedan, en tidig blastis och en expanderad. Många testar positivt såhär tidigt och jag kunde inte hålla mig. ????
Hej! Om man ca en vecka före BIM får såna där lite gula, klistriga flytningar - kan man då utgå ifrån att man inte är gravid? De flytningarna brukar ju föranleda mens har jag märkt, och många gravida brukar tala om rikliga, vattniga eller lotionsflytningar. Nån som vet? Känns som det är kört, trots jätteömma bröst :(.