• Akira Öken

IVF sommar/höst 2018

Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.

Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!

• Svar på tråden IVF sommar/höst 2018
  • Percafluviatilis
    Akira Öken skrev 2018-12-16 22:02:10 följande:

Efter 16 dagars ruvning kom testdagen till slut. Jag ÄR GRAVID!

Grattis! Äntligen var det er tur! Du ger mig hopp. Var det femte återföringen?
  • mammsen79
    Akira Öken skrev 2018-12-16 22:02:10 följande:

STORT GRATTIS vilken lycka o känsla det glädjer mig.
  • Bli3ifamiljen
    Akira Öken skrev 2018-12-16 22:00:51 följande:

Grattis!!!
  • jaktenpaflow
    Akira Öken skrev 2018-12-16 22:00:51 följande:

Men åhhhh!!!!!!!! Wow!!!! Så himla underbart!! Stort grattis grattis grattis till er!!!!! Blir så otroligt glad för din skull! Vilken känsla! Är inne och följer er fortfarande och hejar i det tysta!!! Hur mår du?? <3
  • Wonderfluff

Hej alla! Om man får jätteont i bröstvårtorna 5 dar efter ovitrelle (3 dar efter äl) och svagt streck på gravtest 11,5 dagar efter ovitrelle, kan det fortfarande va ovitrelle som spökar?

• My102
    Wonderfluff skrev 2018-12-18 09:23:01 följande:

Hej alla! Om man får jätteont i bröstvårtorna 5 dar efter ovitrelle (3 dar efter äl) och svagt streck på gravtest 11,5 dagar efter ovitrelle, kan det fortfarande va ovitrelle som spökar?

Det kan va ovitrellen. Jag däremot brukar få blanka test efter ca 7 dagar från ovitrelle men det kan va olika. Trixet kan vara att se att det ökar :). Sist fick jag svaga plus 13 och 15,16 dagar efter ovitrelle. Det var inte efter ovitrellen men det höll tyvärr inte i sig. Håller tummarna! :)
  • Inalina

jag tror inte det är ovitrelle som spökar - om du inte tog dubbla sprutor av någon anledning. man kan få svagt plus redan på RD 5 så hoppas du är gravid om du fått plus Glad
  • Wonderfluff
    Inalina skrev 2018-12-18 10:15:20 följande:

jag tror inte det är ovitrelle som spökar - om du inte tog dubbla sprutor av någon anledning. man kan få svagt plus redan på RD 5 så hoppas du är gravid om du fått plus 

Kom på att jag räknat fel! :/. Är bara på dag 8,5 efter ovitrelle. (räknade sönd - sönd som 10 dagar). Dock är de ömma bröstvårtorna ett tecken jag haft tidigare och de kom ju först 5 dar efter sprutan så tror inte det beror på den. Hoppas den lille krabaten lyckas fästa.
  • mammsen79

Jag tror o hoppas på att du är gravid kram >3
Svar på tråden IVF sommar/höst 2018