IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Men åhhhh!!!!!!!! Wow!!!! Så himla underbart!! Stort grattis grattis grattis till er!!!!! Blir så otroligt glad för din skull! Vilken känsla! Är inne och följer er fortfarande och hejar i det tysta!!! Hur mår du?? <3
Jag tackar så hjärtligt för alla grattis! Och tack för att jag får dela detta med er!
Hur länge behöver eller borde man vänta mellan försöken? Ställer mig in på en ny omgång redan nu...????
En vecka efter transfer och negativt tjuvtest. Blastisarna verkar inte vilja vara kvar...fick alltså tillbaka 2 stycken för exakt en vecka sedan, en tidig blastis och en expanderad. Många testar positivt såhär tidigt och jag kunde inte hålla mig. ????
En vecka efter transfer och negativt tjuvtest. Blastisarna verkar inte vilja vara kvar...fick alltså tillbaka 2 stycken för exakt en vecka sedan, en tidig blastis och en expanderad. Många testar positivt såhär tidigt och jag kunde inte hålla mig. ????
Jag tackar så hjärtligt för alla grattis! Och tack för att jag får dela detta med er!
Tack! Det var sjätte återföringen och vår sjätte "hela" ivf-behandling.
Tar redan nu emot tips på kliniker i STockholm som verkar bra. Tips? Gärdet, Kunskholmen, Sophiahemmet? En del av dem erbjuder ju 3pack för kvinnor som är 40...
Tack! Det var sjätte återföringen och vår sjätte "hela" ivf-behandling.