IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Imorn bitti ska man ta test innan jobbet....nervöst. har lite mensvärk då å då och ömma bröstvårtor. Även trött. Känns bra heheh
Blev självklart positivt igårkväll. Nu är det bara att vänta på mens sen ringa kliniken och börja med ägglossningstest igen och hoppas att jag har bättre timing nästa månad. Inte mycket att göra men sjukt frustrerande när man bara vill komma igång.
Jag tog cykeln till jobbet 5 km men får skjuts hem ??.
Imorn bitti ska man ta test innan jobbet....nervöst. har lite mensvärk då å då och ömma bröstvårtor. Även trött. Känns bra heheh
jag är ju också på dag 10, var i väg på ultraljud nyss för att mäta slemhinnan som såg bra ut i alla fall :)
mailat min klinik i Prag nu så jag får ett datum för överföringen! borde blir tis nästa vecka tror jag =) jag har inte fått veta om jag ska kolla något med ÄL, kanske behövs det inte när jag kör stimulerat...? allt går bra annars tycker jag, känner inte av något av östrogenet som jag äter i alla fall
Säkert ingen fara. Så länge det inte gör ont eller känns konstigt.
Hur går det för er alla?
Jag har varit på ultraljud idag och det såg bra ut. De räknade till 11 blåsor och ägguttag blir på fredag. Ser fram emot det!
Hur går det för er alla?
Jag har varit på ultraljud idag och det såg bra ut. De räknade till 11 blåsor och ägguttag blir på fredag. Ser fram emot det!
inte meningen att låta som att ni inte har några problem, förstår att du är nervös och rädd ändå såklart!! men med det resultatet låter det som att ni har alla förutsättningar för att lyckas - det var så jag menade
Vilket resultat! Kul! Håller alla tummarna att det går bättre denna gång:)