IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Hoppas också det! Och det får även gärna vara så att några av de mindre har växt till sig och är mogna. :)
Såg att du nu fått svar på proverna och kan köra igång igen inom kort. Skönt att allt såg bra ut! Vet du någon om behandlingsplanen eller är det sådant ni ska prata om på fredag?
Jag hade ett plus....Wie....vecka 2-3 stod det. Är så glad men samtidigt orolig å känner att man ej kan glädjas riktigt förrän v 13 när risk för missfall minskar heheh. Svårt förklara. Men känns så bra än så länge. Känner mig gravid.
Jag hade ett plus....Wie....vecka 2-3 stod det. Är så glad men samtidigt orolig å känner att man ej kan glädjas riktigt förrän v 13 när risk för missfall minskar heheh. Svårt förklara. Men känns så bra än så länge. Känner mig gravid.
Fick besked från min klinik i Prag idag att återföring blir på tisdag den 4 sep!
Äntligen börjar det närma sig, hoppas nu bara mina små frysta blastisar klarar upptiningen!!
Jag visste det! Var tvungen att kolla redan i morse ifall du skrivit något. :) Grattis!
Grattis håller tummarna.
Oj råkade skicka iväg svaret innan jag var klar haha! Håller verkligen tummarna för oss båda! Hoppas det går vägen och att vi kan följa varandra i en gravidtråd istället! Hade du testdag idag? Hur mår du?
Ååh vad roligt! Stort stort grattis!!
GRATTIS!!! Gud va roligt! Förstår din känsla, man blir såå glad, men ändå så rädd så man vågar inte va glad fullt ut. Men oavsett, jag är jätteglad för din skull! Stooort grattis igen!! <3
Japp idag var testdag.....dag 15 efter FET. Har kännt mig gravid men ej vågat hoppats. Hoppas så de går hela vägen. Kommer verkligen lyssna på kroppen. Å känner man sig svag så kommer ja va hemma den dagen från jobb. Nu känner man sig trött å lite illamående/hungerskänsla. Annars bra. Hur går de för dig?