IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Låter ju positivt med många äggblåsor! Men hoppas att du slipper bli dålig! Hur mår du annars? Känner du mycket av äggstockarna?
Kul! Välkommen!
Vi är oxå i starten. 3e insättningen. Första lyckades med MA i v9. Andra insättningen ingen graviditet. Nu väntar jag på att äl testet ska bli glad gubbe så ska jag ringa för att få tid för insättning. Borde bli positivt i helgen typ, om jag känner min kropp rätt ;)
Gör du korta protokollet?
Nu har jag tagit andra sprutan och det var jobbigt tyckte jag lite känningar har jag men inte så värst, är det någon som vet vad den är till för? Ska den stoppa för tidig ägglossning?
Nu har jag tagit andra sprutan och det var jobbigt tyckte jag lite känningar har jag men inte så värst, är det någon som vet vad den är till för? Ska den stoppa för tidig ägglossning?
Tack snälla!! nja har inte hunnit bli nervös ännu, tror jag kan slappna av mer när jag är på plats och fått höra att det finns embryon att faktiskt återföra.. =) men som sagt - oro hjälper ju tyvärr inte så försöker hålla mig borta från såna tankar idag började med progesteron för att förbereda kroppen - får se om jag reagerar på det denna gången eller om man får känna sig lite hyfsat normal..
Okej,ja förstår. jag har oxå ett väldigt fritt jobb, så jag har inte berättat för nån på jobbet heller. Väldigt skönt med tanke på att man åker mycket fram och tillbaka. ha 10 min enkel resa till min klinik så de tar ju en hel dag om man ska dit.
Min syster däremot vet, hon är min stöttepelare i livet så hon vet allting. Men inte någon annan..
Ingen glad gubbe än här, väntar med spänning :D
Okej,ja förstår. jag har oxå ett väldigt fritt jobb, så jag har inte berättat för nån på jobbet heller. Väldigt skönt med tanke på att man åker mycket fram och tillbaka. ha 10 min enkel resa till min klinik så de tar ju en hel dag om man ska dit.
Min syster däremot vet, hon är min stöttepelare i livet så hon vet allting. Men inte någon annan..
Ingen glad gubbe än här, väntar med spänning :D