Wonderfluff skrev 2019-01-15 09:46:53 följande:
Hej allihop! Efter några dagars ilska, bestörtning och tandagnissel över förlorade pengar, ägg och framför allt tid, har jag nu beslutat att köra en omgång till, utan uppehåll. Går alltså på det direkt nästa cykel. Efter att ha hört mig för verkar bästa vara en kombo av menopur och gonal-f. Tänkte denna gång få igenom att göra som jag vill och känner, eftersom kliniken inte klarar av att anpassa efter hur jag fungerar. Jag känner mig själv och min kropp så himla väl. Så, det blir hög dos av menopur/gonal-f. Sen kommer jag vistas i köpenhamn de 2-3 sista dagarna av stimuleringen, för frekvet ultraljud. Jag överväger att ta ovitrelle 24 timmar före äggplock, i stället för 36, för att mina ägg lossar så snabbt. Någon som har erfarenhet av det här?
Hej
jag kommer också ta en ny blandsning dvs Menopur samt Gonal F i nästa omgång som startar i februari/mars, så vi har en naturlig cykel emellan. Sedan går vi på 3pack...innerst inne hoppas man ju på att det inte behövs, men då har vi en plan iallafall.
Hur många försök har du gjort?
Du kommer alltså inte följa läkarens instruktioner efter senaste erfarenhet?