• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Loea
    Lillaräkan1919 skrev 2019-12-11 09:12:20 följande:

Faktiskt bara humörsvängningar en vecka innan bim som jag trodde va pms men på BIM -1 kände jag av brösten och svagt illamående. Igår grät jag halva dagen för ingenting å då började jag ana.. idag har jag molvärk i mage å bröst :) men inte nå galna tecken som jag letat efter varje månad tidigare detta år :)

Intressant! Jag börjar känna att det snarare är ett graviditetstecken om jag inte har några symptom haha.
  • Loea
    Hoppas96 skrev 2019-12-11 08:53:58 följande:

Har blödit hela natten så mitt plus var inte långvarigt.. Bm sa på telefon att det med största sannolikhet är ett missfall. Fy fan vad jobbigt detta är..

Åh nej vad tråkigt.. När man redan plussat och allt.. Håller tummarna för att det går vägen nästa gång!
  • hundenhubbe

Har blödit hela natten så mitt plus var inte långvarigt.. Bm sa på telefon att det med största sannolikhet är ett missfall. Fy fan vad jobbigt detta är..

Åh nej vad tråkigt... styrkekramar <3 haft två missfall, dem första vart jag gravid direkt efter!
  • Fråntretillfyra

Hoppas verkligen det ändå gått vägen. Har en kompis som blött ganska länge under början av båda hennes graviditeter och allt har gått bra.
  • hundenhubbe

Åh nej vad tråkigt... styrkekramar <3 haft två missfall, dem första vart jag gravid direkt efter!
    Anonym (Lussekatt) skrev 2019-12-11 09:57:50 följande:

Är där en skugga?

Jag ser em svag skugga :)
  • hundenhubbe
    Lillaräkan1919 skrev 2019-12-11 09:12:20 följande:

Faktiskt bara humörsvängningar en vecka innan bim som jag trodde va pms men på BIM -1 kände jag av brösten och svagt illamående. Igår grät jag halva dagen för ingenting å då började jag ana.. idag har jag molvärk i mage å bröst :) men inte nå galna tecken som jag letat efter varje månad tidigare detta år :)

Stort grattis!

Och grattis alla andra plus, så härligt att få fint plus lagom till jul :)
  • Fråntretillfyra
    Anonym (Lussekatt) skrev 2019-12-11 09:57:50 följande:

Är där en skugga?

Svårt att se. Såhär lite såg man på mitt första plus med min son 2018(kanske inget som syns när jag laddar upp då kvalitén blir sämre)

• Lillaräkan1919
    Loea skrev 2019-12-11 10:46:34 följande:

Intressant! Jag börjar känna att det snarare är ett graviditetstecken om jag inte har några symptom haha.

Det var faktiskt så jag själv också kände, de va egentligen lika med min förra graviditet men man glömmer snabbt och man vill så gärna känna allt :) men gråtkalaset igår kunde jag inte ignorera så då förstod jag
  • Lillaräkan1919
    hundenhubbe skrev 2019-12-11 11:33:42 följande:

Stort grattis!

Och grattis alla andra plus, så härligt att få fint plus lagom till jul :)

Tusen tack!
  • Loea
    Lillaräkan1919 skrev 2019-12-11 12:01:06 följande:

Det var faktiskt så jag själv också kände, de va egentligen lika med min förra graviditet men man glömmer snabbt och man vill så gärna känna allt :) men gråtkalaset igår kunde jag inte ignorera så då förstod jag

Ja jag har varit gravid av misstag en gång för flera år sedan och då kände jag bara att något var annorlunda, och att jag var svullen långt ner på magen. Hade inte ens missat mensen än när jag märkte det. Dock var jag flertalet kilon lättare då så syntes väl mer. Men nu när jag verkligen vill bli gravid har jag känt alla symptom som finns och inget har visat sig stämma. Väntar bara på att få den där typen av mage men tror inte det syns på samma sätt med tanke på att det finns mer hull emellan.

Ingen mens än iaf så håller tummarna för att det blir som för dig, att det syns först på test något senare.
Svar på tråden BIM December 2019