Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Nej det känns onödigt. Köpte två tidiga och fem vanliga. Har två vanliga kvar.... Samtidigt så spännande att testa! Men om mensen kommer och det blir på?t igen så ska jag inte köpa en massa test som ligger hemma. Det går ju inte att hålla sig då!
Jag köpte nya test idag, som inte är digitala. Ska testa imorgon bitti haha... Längtar ihjäl mig nu
Äntligen fick jag min stegring på ÄL-test. Nu känns det som man äntligen kan vara med igen å försöka. :D väntan mellan mens å ÄL är det värsta jag vet... Tur vi precis köpt hus å ha en hel del att göra här hemma :D
Nej det känns onödigt. Köpte två tidiga och fem vanliga. Har två vanliga kvar.... Samtidigt så spännande att testa! Men om mensen kommer och det blir på?t igen så ska jag inte köpa en massa test som ligger hemma. Det går ju inte att hålla sig då!
Spännande !!! Funderar också på att ta ett imorgon.. När har du bim?
15-16 maj... Borde egentligen vänta men köpte ett flera k så en liten teststicka kan man väl offra ;)
Mvh tjejen som skulle ha is i magen denna månad xD
BIM+7.. vart fanken är min mens??! :(
Tog ett cb testa tidigt nu på morgonen, inte en tillstymmelse till streck. Har bim på lördag (tror jag). Räknar med att mensen kommer komma då jag har inte har några andra symtom heller!
Jag är i chock! Men det blev plus.. Inga direkta symptom, lite lite värk i äggstockarna typ, fick en nid-blödning för någon vecka sedan, inser jag nu att det måste varit. Annars inte känt något alls!