Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Kollade mitt test igen och tycker mig ana något!! Jag veet att man inte ska kolla när tiden gått ut, men kan inte hjälpa att bli lite hoppfull ändå! Speciellt med alla symptom jag har just nu =)
Ooh spännande! :) håller tummarna för dig
Ja, förra graviditeten fick jag positivt på stickorna i flera dagar innan det digitala till slut visa positivt, så tror tyvärr inte det kommer visa något på onsdag. Hehe, ja jag borde knipa igen och i så fall visa stickan! Men tiden går ju sååå långsamt! Svårt att jobba just nu ;p
Ja, förra graviditeten fick jag positivt på stickorna i flera dagar innan det digitala till slut visa positivt, så tror tyvärr inte det kommer visa något på onsdag. Hehe, ja jag borde knipa igen och i så fall visa stickan! Men tiden går ju sååå långsamt! Svårt att jobba just nu ;p
Jag tycker ditt syns tydligare! Ne precis.
Det blir definitivt ett test imorgon igen! Om jag ens kan hålla mig tills dess. Man blir ju helknäpp här.
Sambon fyller på onsdag, så egentligen vill jag vänta tills dess :p och då testa med digitalt så man kan ge en riktigt fin present på morgonen. Men jag kanske kan hålla tyst tills dess, även om jag får positivt imorgon.
Håller tummar och tår att vi får starkare test imorgon!!
Mensen kom, som väntat... Bryt ihop, sen bit ihop.
Det är bara att ge sig på det igen! Vi är peppade, och har sedan ett tag tillbaka en alkoholfri dryck på kylning som vi ska fira med när vi lyckas. Hoppas bara den inte hinner gå ut innan dess.
Hur går det för dig? Hur många dagar efter äl är du?
Ja, det är en så konstig känsla. Man blir så himla glad för deras skull, samtidigt helt knäckt för sin egen. Att då sitta och prata bebis en hel kväll är smått hjärtekrossande.
Nej, vi har inga barn sen innan. Blev oplanerat gravid i dec 2018, blev missfall i vecka 6, vi har försökt sedan dess utan resultat. Snart 1,5 år, helt galet.