Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Mensen är nu en vecka sen!
Och under dem här härliga 7 dagarna så har jag hunnit tagit 5 test - alla negativa, sprungit på toa som en tok då flytningarna lekt med min hjärna (fått mig att tro att dem var mens) och jag har börjat ställa in mig för en bebis fast inget test är positivt...........
Jag har aldrig "hoppat" över en mens innan. Och den har aldrig varit såhär sen. Och jag har inga tidigare erfarenheter kring en lyckad graviditet.
Det är som att jag famlar i mörkret och jag ser f*n inte ett skit :)
Ja, jag ville bara dela med mig.
Jag hoppas på en bebis. Det kommer jag tills mensen kommer :)
Åh nej! Så tråkigt :(
Kämpa på! Snart får ni er stjärna
Håller tummarna och tårna för att denna cykeln blir er tur!
Åh vilken härlig idé! Hoppas ni får poppa den snart och att den inte gå ut ur datum först! :D
Jo det går så sakta här! Är på ÄL+ 8 så det är 7 dagar kvar innan vi vet, men har inga symptom så har inga förhoppningar just nu.
Jag går på min jobbvecka idag så det är bara jobb, sova och äta en vecka framåt så det är skönt
Det är ju helt sjukt att ni gått så länge utan resultat! Tiden bara försvinner
Vet du hur länge till ni behöver vänta tills ni får en tid till utredning?
Hur lång lutealfas har ni? :)
Tror jag har bim imorgon eller onsdag. Testade med ett ?testa tidigt? för 5 dagar sedan, eftermiddagsurin, men det visade inte ens en skugga av sträck. Testade även med vanligt test dagen efter på morgonen. Ingenting alls där heller. Det jag undrar är om det borde synts något på dom testen om det tagit sig? Funderar på att ta ett imorgon men kanske är onödigt då det inte var ens en snygga till sträck på de tidiga (eller kan det varit för tidigt? och att jag bara ska vänta... Så ivrig!!!
Tror jag har bim imorgon eller onsdag. Testade med ett ?testa tidigt? för 5 dagar sedan, eftermiddagsurin, men det visade inte ens en skugga av sträck. Testade även med vanligt test dagen efter på morgonen. Ingenting alls där heller. Det jag undrar är om det borde synts något på dom testen om det tagit sig? Funderar på att ta ett imorgon men kanske är onödigt då det inte var ens en snygga till sträck på de tidiga (eller kan det varit för tidigt? och att jag bara ska vänta... Så ivrig!!!
Behöver inte vara ute.. vänta till bim :D
Man blir ju helt galen. Trodde jag skulle vara avslappnad och tänkte att jag ska inte testa, tillslut märker man väl att mensen är försenad. Jo tjena. Vem testade redan ÄL+5? Jo jag! Hahaha så idiotiskt, snacka om att slösa test.
Man blir ju helt galen. Trodde jag skulle vara avslappnad och tänkte att jag ska inte testa, tillslut märker man väl att mensen är försenad. Jo tjena. Vem testade redan ÄL+5? Jo jag! Hahaha så idiotiskt, snacka om att slösa test.
Hahah! Jag testade ÄL+7 och sen +10... sen dess onte vågat mer. Allt tyder på mens och jag vill inte slösa test typ...:/
Hahaha! Samma här! xD