Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Hej alla!
Min BIM var senast i söndags. Mensen lyser fortfarande med sin frånvaro. Jag har vad jag tror fått 3 svaga plus på CB - senast i lördags. Men de stegrar inte riktigt. Tog även ett digitalt i samband med, 1a "plusset" i torsdags(var helt säker på plus då) men det visade "inte gravid". Tog ännu ett cb i fredags och i lördags och båda visar samma svaga plus. Kan det bara ha varit för tidigt för digitalt i torsdags? Ellet har jag fått 3spök i rad?? Nu vågar jag typ inte testa hahah, känner mig ju gravid och mensen är sen. Men test som visar svagt. Läst om folk som plussar 1 v efter bim, nån med erfarenhet?
Har du bild på dina test?
Har du bild på dina test?
Blir sämre när man laddar upp här men:
Det är tydligare i verkligheten, fått så på 3 st i rad
Så där såg mina ut på BIM-4 med min nuvarande graviditet men också med sonen sen stegrade dem efter några dagar. I början är HCG så låg och beroende på ditt vatten intag kan resultaten skilja sig beroende på hur utspätt HCG-halten är. Jag skulle mig nog våga mig på och säga grattis! :)
Så där såg mina ut på BIM-4 med min nuvarande graviditet men också med sonen sen stegrade dem efter några dagar. I början är HCG så låg och beroende på ditt vatten intag kan resultaten skilja sig beroende på hur utspätt HCG-halten är. Jag skulle mig nog våga mig på och säga grattis! :)