• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Yoshiii11
    Tildasafira skrev 2020-05-21 12:59:30 följande:

Bim i helgen.. Vågar jag tro? Sämst kamera.

Jag har fått spökstreck med det testet förut men då var det inte alls lika tydligt streck som sitt så jag skulle nog säga positivt!
  • Tildasafira
    Yoshiii11 skrev 2020-05-21 15:46:30 följande:

Jag har fått spökstreck med det testet förut men då var det inte alls lika tydligt streck som sitt så jag skulle nog säga positivt!

Åhnej ni blev jag orolig! Tycker dock jag att mitt äe åt det blå hållet i verkligheten, var ditt spök också det?
  • Lionessa85
    Emmethhh skrev 2020-05-21 11:51:16 följande:

Är på ÄL + 8 idag och har också väldigt konstig mage. Molvärk som kommer och går och ett ständigt tryck/tyngdkänsla i nedre delen av magen. Men annars inga symtom. Skulle inte förvåna mig om jag är skengravid ^^

Jag har precis likadant, ÄL+-8 samma symtom och känsla. Precis som du, undrar om jag är skengravid. När ska du testa dig?
  • Lionessa85
    Tildasafira skrev 2020-05-21 12:59:30 följande:

Bim i helgen.. Vågar jag tro? Sämst kamera.

Vänta med att testa tills på måndag om inte du fått mens, håller tummarna!
  • Yoshiii11
    Tildasafira skrev 2020-05-21 17:11:08 följande:

Åhnej ni blev jag orolig! Tycker dock jag att mitt äe åt det blå hållet i verkligheten, var ditt spök också det?

Min var mer år det gråa hållet än ditt som jag tycker ser svagt blått ut
  • Emmethhh
    Lionessa85 skrev 2020-05-21 17:36:55 följande:

Jag har precis likadant, ÄL+-8 samma symtom och känsla. Precis som du, undrar om jag är skengravid. När ska du testa dig?

Jag har ju inte BIM förrän nästa helg så ska försöka vänta tills dess. Får se om jag kan hålla mig. Just nu är jag illamående också vilket känns alldeles för tidigt för att kunna bero på graviditet..
  • Nykär15
    Emmethhh skrev 2020-05-21 19:35:07 följande:

Jag har ju inte BIM förrän nästa helg så ska försöka vänta tills dess. Får se om jag kan hålla mig. Just nu är jag illamående också vilket känns alldeles för tidigt för att kunna bero på graviditet..

Jag blev illamående från äl+7 och fram till BIM, aldrig hänt innan! Så tog det inte som ett symtom, men visade sig vara så! Jag mår mindre illa nu. Normalt brukar det komma runt v 7 så förstod inte alls.
  • Syrsan

Tror att jag är på äl+8 nu. Liiite osäkert då kroppen inte helt har kommit in i samma rytm som innan förra graviditeten. Men är ändå rätt säker då övriga äl-symptom var samma som när jag blev gravid med sonen.

Har de senaste dagarna varit väldigt yr, haft ett par migränattacker och känt mig bakfull - samma mående som jag hade de första 3-4 månaderna förra gången.

Så det ska bli spännande att se vad som händer de kommande dagarna. Är dock rädd att jag är skengravid och har inga större förhoppningar. Men drömma kan man ju alltid göra. :)