Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Hej hopp. Grattis till er som plussat <3
Då jag fick utslag på äl 3dagar senare än vad appen beräknade (använder flo å den bruka stämma bra) så hamnar min Bim 3/6.
Vet inte riktigt om jag ska hänga kvar här eller hoppa till juni gruppen redan nu :/
Hej tjejer!
Jag och min man försöker nu bli gravida med vårt andra barn. Med första barnet plussade jag väldigt tidigt på äl+9.
Idag är jag på bim, negativt test imorse. Molande mensvärk till och från. Hade fruktansvärt ont i bäckenet i onsdags, mensvärk och i torsdags fick jag mycket finnar i ansikte och på ryggen vilket inte hör till vanligheterna innan mens.
Såklart man hoppas på plus men jag skulle inte bli förvånad att detta betyder en monstermens heller haha.
Brun liten "blödning idag vid lunch, nu endast bruna svaga droppar på pappret vid toalettbesök. Jag antar mensen kommer imorgon men tempen sjunker inte och mina tidigare ovanliga symtom låter mig inte sluta hoppas. Det går aldrig som jag vill så det är säkert inget, men när tempen håller sig uppe blir jag ändå tveksamt glad.... Fan vad jobbigt. Vågat heller inte ta test ännu, så rädd för negativt resultat så nära bim även om det skulle vara något.
Hej! Detta blir mitt första inlägg i tråden men har följt den under hela Maj :). Tog ur min P-stav i början av maj där jag fick mens. Har haft relativt regelbunden mens under sista året med p-staven så räknar att jag ska ha BIM nästa helg (29-30 maj). Jag har inte räknat med ett plus denna första månaden men känner ändå av en molvärk och ömma bröst vilket gör att jag ändå får upp hoppet?
Vill bara lätta mitt hjärta här med er då jag har en enorm oro just nu då jag drack några glas vin i fredags D: jag har trott att det inte är någon fara de första veckorna av en ev graviditet då fostret inte delar blodomlopp osv.? Gav mig hur som ut och googlade, vilket visade sig att det visst kan ha en påverkan vilket gav mig en enorm ångest...
Testlagrets tror jag det är. Köpte väl en 20 st, så har man massor. Hört negativt om vissa märken, men dem flesta pratar positivt om det. :) har någon digital också, men den används ju inte i första taget direkt.
Ja, ska den ändå komma kan den lika gärna komma direkt så man kan ladda om. Går fort till äl!
Är själv på cd 15 idag, tror faktiskt jag hade äl igår. Vaknade upp jättevarm, nästan svettig och det gör jag oftast bara efter äl. Isåfall har vi prickat in det fantastiskt bra, men kör på några dagar till för säkerhets skull. Hoppas dessa 2 veckorna går fort nu, nu är det vår tur! :D
Kvällsurin (hållit cirka 3 timmar) på BIM-3. Hoppas lillen stannar Har lätt ?molvärk? centrerad på vänster sida och ömma bröst.
Kvällsurin (hållit cirka 3 timmar) på BIM-3. Hoppas lillen stannar Har lätt ?molvärk? centrerad på vänster sida och ömma bröst.
Hej! Detta blir mitt första inlägg i tråden men har följt den under hela Maj :). Tog ur min P-stav i början av maj där jag fick mens. Har haft relativt regelbunden mens under sista året med p-staven så räknar att jag ska ha BIM nästa helg (29-30 maj). Jag har inte räknat med ett plus denna första månaden men känner ändå av en molvärk och ömma bröst vilket gör att jag ändå får upp hoppet?
Vill bara lätta mitt hjärta här med er då jag har en enorm oro just nu då jag drack några glas vin i fredags D: jag har trott att det inte är någon fara de första veckorna av en ev graviditet då fostret inte delar blodomlopp osv.? Gav mig hur som ut och googlade, vilket visade sig att det visst kan ha en påverkan vilket gav mig en enorm ångest...
Tack alla !! <3