Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Jag blev illamående från äl+7 och fram till BIM, aldrig hänt innan! Så tog det inte som ett symtom, men visade sig vara så! Jag mår mindre illa nu. Normalt brukar det komma runt v 7 så förstod inte alls.
Är på äl+ 9 och bim -8 idag men känner nästan ingenting, lite ont o brösten och lätt illamående. Är det någon som inte heller känner så mkt?
Är på äl+ 9 och bim -8 idag men känner nästan ingenting, lite ont o brösten och lätt illamående. Är det någon som inte heller känner så mkt?
Är på ÄL+11 idag och kunde verkligen inte hålla mig ifrån att gå ut på lunchen och köpa ett Clearblue testa tidigt. Till min besvikelse var det negativt. Har BIM den 24 alt. 26/5. Har dock så många olika symptom att jag till 99% trodde att jag skulle få ett +. I morse kom även avsmaken för kaffe. Tog en sipp och fick rusa in på toaletten, trodde jag skulle kräkas. Är det vanligt att plussa på BIM eller några dagar efter? Känns som att man hela tiden läser om folk som får positiva svar innan BIM. Har bett sambon att köpa hem glass, chips och choklad så att jag kan få vältra mig i självömkan och kalorier.
Ja eller hur! Man gör verkligen allt man kan för att lyckas
Min är också så regelbunden så jag hade kunnat skippa, men kontrollbehovet runt ägglossning bestämmer haha
Vilka märken på gravtest har du hemma? Om jag får fråga
Den kom smygandes på kvällen i söndags haha men skönt att slippa vänta så man kan komma igång snart igen. Det är bara att bryta ihop och sen ladda om :)
Jo men tror på nästa ägglossning runt 1/6 så får vi hoppas på en 14de gången gillt.
Heja er! Kom igen nu det gyllene ägget! :)
Är på äl+12.. För ca en vecka sedan hade jag väldigt ont i brösten, ovanliga ilningar och smärta men den är borta nu. Haft konstiga känningar i magen, idag ner i låren som jag brukar få i samband med mensen. Fick också minimal färg på pappret en gång vid toabesök. Jag misstänker att mensen dyker upp typ imorgon eller på söndag, vad som fortfarande håller mitt hopp uppe är tempen som ökat. Jag brukar ligga på 36.0 +-0.2, i dagarna har jag legat på 36,5-36,8. Idag tempa de jag 37.0 vilket jag inte alls brukar innan mens. Den brukar sjuka dagarna eller dagen innan.
Har varit utan skydd i 1 år och 8 månader utan positivt resultat. Jag hoppas verkligen det är min tur nu. :(
Är på ÄL+11 idag och kunde verkligen inte hålla mig ifrån att gå ut på lunchen och köpa ett Clearblue testa tidigt. Till min besvikelse var det negativt. Har BIM den 24 alt. 26/5. Har dock så många olika symptom att jag till 99% trodde att jag skulle få ett +. I morse kom även avsmaken för kaffe. Tog en sipp och fick rusa in på toaletten, trodde jag skulle kräkas. Är det vanligt att plussa på BIM eller några dagar efter? Känns som att man hela tiden läser om folk som får positiva svar innan BIM. Har bett sambon att köpa hem glass, chips och choklad så att jag kan få vältra mig i självömkan och kalorier.
Jag hade bim 18maj, testat negativt Bim-1 +2 och idag +4. Väldigt negativt varje gång. Rätt säker på att jag vill för mycket och kroppen luras. Men jag är rätt säker på att jag hade ägglossning 4 maj, enligt testen. Mensen har varit som en klocka senaste året, men såklart blir det såhär när vi bestämmer oss för att försöka. Bara andra månaden än så länge, men jag är otålig :')
Hej! Hoppar in här! Har BIM på onsdag är idag bim-4 ÄL+10. Plussade med sonen samma dag sist fast på eftermiddagen, supersvagt. Testade imorse och tyckte
mig skymta en skugga sen la jag det åt sidan och råkade somna om i 30~ min. Sen såg testat ut så här. Spökstreck? Ska köpa nya test och testa imorgon eller övermorgon igen. Har dragit upp kontrasten lite.
Hej! Hoppar in här! Har BIM på onsdag är idag bim-4 ÄL+10. Plussade med sonen samma dag sist fast på eftermiddagen, supersvagt. Testade imorse och tyckte
mig skymta en skugga sen la jag det åt sidan och råkade somna om i 30~ min. Sen såg testat ut så här. Spökstreck? Ska köpa nya test och testa imorgon eller övermorgon igen. Har dragit upp kontrasten lite.