Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Det borde du ju kunna eftersom man inte ska göra uppehåll som med Rosenroten. :)
Enligt appen är jag på äl+5 men tror snarare +6 eller +7 då jag tror ägglossningen skedde förra helgen. Men har sedan dess haft en svag molvärk och idag vakande jag upp med ett illamående som inte släpper. Märkligt för det känns alldeles för tidigt med symtom redan?? Eller så inbillar man sig bara :p
Ja, alltså jag är också rädd att det mesta ska vara inbillning men samtidigt tror jag inte heller att det är det???? svårt det här. Tycker mig uppleva att jag är hungrigare än vanligt med.. men det kan man ju vara även inför mens. Jag vet i alla fall att jag inte brukar ha känningar i livmodern långt innan mens utan det molnande värken kommer först någon dag innan eller efter mensen har dragit igång. Men ju mer jag tänker desto mer osäker blir jag????
Ja, alltså jag är också rädd att det mesta ska vara inbillning men samtidigt tror jag inte heller att det är det???? svårt det här. Tycker mig uppleva att jag är hungrigare än vanligt med.. men det kan man ju vara även inför mens. Jag vet i alla fall att jag inte brukar ha känningar i livmodern långt innan mens utan det molnande värken kommer först någon dag innan eller efter mensen har dragit igång. Men ju mer jag tänker desto mer osäker blir jag????
Tack. Orkar inte gå och vänta på mensen. Typiskt den dröjer nu när jag börjst tempa och köot bidrottninggelen :/ Cykeldag 36 idag! Aldrig varit såhär sen. Antar kroppen känner av stressen.
Eller så hade du aldrig någon riktig ÄL, då kan cykeln bli kortare eller längre, uppåt ca 5 dagar. Hoppas nästa cykel blir bättre för dig! <3
Ser någon ett till streck på det här testet?
Japp, positivt säger jag!