• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Nykär15
    mzl93 skrev 2020-05-11 09:08:30 följande:

Kunde inte hålla mig :(

FAAAN! BIM -5 iofs. Kanske för ivrig...

Digitala är sega, inga bra test så tidigt innan BIM så ge verkligen inte upp! Jag vågar inte ta dem förrän tidigast på BIM om jag sett nåt på nån sticka innan isf. Håller tummarna att det bara var för tidigt!
  • mzl93
    Bebis2021 skrev 2020-05-11 09:24:14 följande:
    Trist men ge inte upp hoppet än är du inte på bim heller, håller tummarna! Har själv varit såå sugen på att testa men vill verkligen vänta..själv har jag inte haft nå molvärk en igår så har faktiskt börjat ställa in mig på att det antagligen inte blir något denna gång
    Tack! Men det är ändå skönt att vara inställd på mens... Hade varit kul att överraska killen när han kom hem från jobbet...
  • mzl93
    Nykär15 skrev 2020-05-11 09:28:57 följande:
    Digitala är sega, inga bra test så tidigt innan BIM så ge verkligen inte upp! Jag vågar inte ta dem förrän tidigast på BIM om jag sett nåt på nån sticka innan isf. Håller tummarna att det bara var för tidigt!
    Smart! Ja jag hoppas också! 
  • Sanal1

Är på ÄL+11 idag och väääldigt kluven i om jag vågar testa eller inte, har rfsu stickor hemma. Någon som vet hur pålitliga dom är tidigt?

• Bebis2021
    Sanal1 skrev 2020-05-11 10:07:05 följande:

Är på ÄL+11 idag och väääldigt kluven i om jag vågar testa eller inte, har rfsu stickor hemma. Någon som vet hur pålitliga dom är tidigt?

Jag undrar oxå hur tidigt man egentligen kan få utslag?.. Jag hade tänkt iallafall tycker hålla mig till bim som jag tror är 20/5 men man är ju dock gode nyfiken!
  • Lillahjärtat2020

Herregud denna väntan! Blir galen haha ÄL+8, Bim 17/5. Har haft en molande värk i nedre delen av magen några dagar nu, den kommer kommer o går. Känner mig mer hungrig än vanligt. Men annars är det inga mer symptom. Vet inte om det är nervösmage eller om det faktiskt är något på gång :)

• Maramba

Är bara på ÄL+7 men kunde inte hålla mig så tog ett test från testlagret imorse. Tycker mig ana ett suuupersvagt streck, så nu kan man verkligen inte tänka på nåt annat. Vill bara spola fram tiden så det går att få ett klart besked.

Det är säkert bara ett spökstreck...eller önsketänkande så man ser i syne. Har Bim om 8 dagar, 19 maj.

• Tinkerthink

Hej allihopa! Jag har inte skrivit innan, bara följt er andra som liksom vi hoppas på att plussa den här månaden. Jag vill veta NU om jag har blivit gravid eller inte. Min mens beräknas enligt appen till den 18e och jag bör väl då kunna testa den 13e med ett testa tidigt? Jag inbillar mig säkert grejer men kaffe har successivt slutat smaka gott de senaste dagarna och idag drack jag bara en klunk. Jag inbillar mig att jag är lite illamående och har varit uppblåst, hehe. Har dock inga ömma bröst, vilken väl kanske är det tydligaste tecknet? Hur är det för er som pussat - har ni haft ömma bröst?

• Tinkerthink
    Maramba skrev 2020-05-11 10:44:13 följande:

Är bara på ÄL+7 men kunde inte hålla mig så tog ett test från testlagret imorse. Tycker mig ana ett suuupersvagt streck, så nu kan man verkligen inte tänka på nåt annat. Vill bara spola fram tiden så det går att få ett klart besked.

Det är säkert bara ett spökstreck...eller önsketänkande så man ser i syne. Har Bim om 8 dagar, 19 maj.

Åh, jag har också bim 19e och funderar på att testa imorgon! Håller tummarna för ett starkare streck för dig om någon dag!
  • Maramba
    Tinkerthink skrev 2020-05-11 11:44:08 följande:

Hej allihopa! Jag har inte skrivit innan, bara följt er andra som liksom vi hoppas på att plussa den här månaden. Jag vill veta NU om jag har blivit gravid eller inte. Min mens beräknas enligt appen till den 18e och jag bör väl då kunna testa den 13e med ett testa tidigt? Jag inbillar mig säkert grejer men kaffe har successivt slutat smaka gott de senaste dagarna och idag drack jag bara en klunk. Jag inbillar mig att jag är lite illamående och har varit uppblåst, hehe. Har dock inga ömma bröst, vilken väl kanske är det tydligaste tecknet? Hur är det för er som pussat - har ni haft ömma bröst?

Jag skulle testa den 13 om jag var du :)

De två ggr jag varit gravid började mina bröst ömma först långt efter Bim så det var inte ett av mina tidigaste graviditetstecken :)
Svar på tråden Bim Maj 2020