• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • mzl93
    Anni89 skrev 2020-05-10 22:05:17 följande:

Jag plussade idag! Helt galet - vi är i chock här hemma! Första försöket med första barnet. Har inte haft några symtom. Tusen tankar i huvudet just nu, men det är en fantastisk känsla!

Fy faan va roligt! Lycka till nu!! 
  • Vemvetintejag
    Anni89 skrev 2020-05-10 22:05:17 följande:

Jag plussade idag! Helt galet - vi är i chock här hemma! Första försöket med första barnet. Har inte haft några symtom. Tusen tankar i huvudet just nu, men det är en fantastisk känsla!

Grattis!!!!
  • Jensan88

Jag har ingen direkt koll på hur lång cykel jag har då jag fick första mensen efter förlossning i april. Enligt appar och vad jag själv har räknat ut skulle mensen komma igår. Jag tog ett graviditetstest som visade sig negativt.

Nu efter att jag åt min frukost blev jag sjukt illamående och fick lägga mig ner. Gick sedan på toaletten och hade ljusrosa flytning. Vad jag kan tyda enligt bilder och text så ser det ut som en nidblödning vilket känns overkligt. Jag läser även om nidblödning att den kan komma 7-14 dagar efter ägglossning. Jag är så förvirrad då jag aldrig har fått någon nidblödning med mina två andra graviditeter. Hm, vad tror ni?

• Steeph

Hoppar in här! Provade rosenrot denna cykel och ÄL kom på dag 15 istället för dag 19 vilket känns underbart, bim 25/5. Nu blir det 2 långa veckor innan man vet om det blir ett plus eller mens...

• Grodan90
    Tobice skrev 2020-05-10 21:14:30 följande:

Nej det är ju det som är så förvirrande. Känner du av symptom hela tiden eller kommer det och går?

Min molnande värk i livmodern kommer och går under dagen.

Ja verkligen. Min molvärk kommer också och går under dagen, känner inte den hela tiden. Ibland känner jag en stickande känsla också. Mitt illamående hade jag däremot hela dagen igår och försvann först på kvällen, idag när jag vaknade kom det tillbaka.
  • Nykär15
    Steeph skrev 2020-05-11 08:03:21 följande:

Hoppar in här! Provade rosenrot denna cykel och ÄL kom på dag 15 istället för dag 19 vilket känns underbart, bim 25/5. Nu blir det 2 långa veckor innan man vet om det blir ett plus eller mens...

Rosenrot är toppen!

Vi är på vårt första försök på en fyra Hjärta och har med tagit rosenrot, det förstärker alltid min äl bra. Jag har tidig ÄL redan på CD12 och jag är nu på ÄL+10 men för oss var det negativt idag så får nog ta nya tag, men tar ett test i morgon igen för säkerhets skull

Välkommen hit och lycka till!

• Nykär15
    Mikkans skrev 2020-05-11 09:00:49 följande:

Har någon av er provat munkpeppar ihop med letrozol.

Man ska inte ta naturläkemedel vid stimuleringar då de kan störa! Jag har tagit Letrozol några cykler för några år sedan och fick då bestämt pausa med allt annat.
  • mzl93

Kunde inte hålla mig :(

FAAAN! BIM -5 iofs. Kanske för ivrig...

• Bebis2021
    mzl93 skrev 2020-05-11 09:08:30 följande:

Kunde inte hålla mig :(

FAAAN! BIM -5 iofs. Kanske för ivrig...

Trist men ge inte upp hoppet än är du inte på bim heller, håller tummarna! Har själv varit såå sugen på att testa men vill verkligen vänta..själv har jag inte haft nå molvärk en igår så har faktiskt börjat ställa in mig på att det antagligen inte blir något denna gång
Svar på tråden Bim Maj 2020