Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Håller tummarna! :) hade en väninna som plussade på sitt 16e försök. Plötsligt händer det!
Precis så känner jag också. Jag var super nervös första försöket å jätte spänd. Lyssnade på kroppens minsta vink. Googlade även sönder tidiga syntom *skäms*
Men denna gången var jag helt avslappnad å sexade kring beräknad äl å höll koll med äl test. Men känslan var mer avslappnad å jag började nästan tro jag hade blivit otaggad på att försöka. Men så är det ju givet vis inte utan mer att jag är införstådd i att det kan ta några försök. Och än om det är jobbigt så känner jag mer en acceptans mot det :)
Hej!
Hoppar in här :) Är 28 år gammal, har en son på 5 år och försöker få till en liten knodd med sambon (Blir hans första barn). Är inne på första försöket, hade ägglossning den 21:a maj och har en cykel på 31 dagar så BIM blir runt den 4/6. Kul att kunna följas åt :)
Hej!
Hoppar in här :) Är 28 år gammal, har en son på 5 år och försöker få till en liten knodd med sambon (Blir hans första barn). Är inne på första försöket, hade ägglossning den 21:a maj och har en cykel på 31 dagar så BIM blir runt den 4/6. Kul att kunna följas åt :)
Hej!
Hej!
Hej!
Har samma som dig. Fick tidigt missfall i början av maj (V5-6) och blödde 5-6 dagar så räknar det som en mens. Har testat med äl tester men väldigt olika resultat. Ibland stegrar det (inte fullt utslag) och sedan går det ner igen och så upp igen.
Har också haft äl känningar för några dagar sedan och då också en stegring.
Sjukt oklart haha. Vi försöker få till det varannan eller var tredje dag sedan missfallet så man kanske lyckas pricka in något =)
Hur går det för dig med äl? Har den varit än?
Åhh tack snälla för att du skrev detta! Det gör mycket att höra andra som försökt längre och lyckats tillslut! :)
Ja eller hur! Plötsligt händer det :)
Hur länge har ni försökt?
Då är mensen förbi och jag hoppar in här från maj-tråden.
Andra försöket med andra barnet. Förra månaden testade vi "flickmetoden" och hade bara sex fram tills 3 dagar innan ÄL. Nu ångrar jag som f*n att vi inte körde på. Bryr mig egentligen inte alls vilket kön det blir.
Denna månad blir det att försöka få till det så ofta som möjligt.
ÄL 3-5 juni, BIM 19-21 juni.