• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • myownworstenemy

Jag tror tyvärr att vi lyckades missa ÄL precis den här gången. Hade sex 4-5 dagar innan och 1-1,5 dag efter, så chansen känns liten. Trots det så tycker jag mig känna av en massa symtom som påminner om när jag var gravid med min dotter. Jag känner mig helt utmattad (men det kan vara jobbet), drömmer konstiga drömmar, har ömma bröst (men det har jag ofta innan mens) och har känt av lite molvärk. Vi får se nästa vecka även om jag försöker tänka att det troligtvis inte är något. Det skulle inte vara första gången jag tror att jag är gravid.

• Loea
    Leia123 skrev 2020-05-29 07:33:46 följande:

Negativt test på bim - 6 idag :(

Men så tidigt har ju ägget nyss fäst, skulle snarare vara märkligt om det visade nu. Spara pengarna och vänta några dagar och testa igen :)
  • Loea
    myownworstenemy skrev 2020-05-29 08:10:25 följande:

Jag tror tyvärr att vi lyckades missa ÄL precis den här gången. Hade sex 4-5 dagar innan och 1-1,5 dag efter, så chansen känns liten. Trots det så tycker jag mig känna av en massa symtom som påminner om när jag var gravid med min dotter. Jag känner mig helt utmattad (men det kan vara jobbet), drömmer konstiga drömmar, har ömma bröst (men det har jag ofta innan mens) och har känt av lite molvärk. Vi får se nästa vecka även om jag försöker tänka att det troligtvis inte är något. Det skulle inte vara första gången jag tror att jag är gravid.

Vad typisk. Mäter du äl med stickor? När är bim för dig? Om det är nära bim är det ju inte helt omöjligt att det är gravsymptom! Om det är sånt du vanligtvis inte brukar känna vid mens?
  • Lizzie09

Jisses, jag fattar ingenting. Har testat blankt i flera dagar och igår fick jag lite brunaktig flytning när jag gick på toa under hela dagen så bara inväntade mensen såklart, även fast den var lite tidig (äl+11 idag). Tänkte inte testa imorse men gjorde det iallafall, och det är positivt?! Testade med två stickor av samma sort och båda visar tydliga rosa streck?! Jag är nog i chock. Dottern tog nära två år och två inseminationer och detta var första försöket! Måste åka och köpa clearblue sen! Syns säkert ingenting på bilden, men det är definitivt rosa och positivt i verkligheten, även fast jag har svårt att tro det!

• Lizzie09
    Lizzie09 skrev 2020-05-29 09:41:17 följande:

Jisses, jag fattar ingenting. Har testat blankt i flera dagar och igår fick jag lite brunaktig flytning när jag gick på toa under hela dagen så bara inväntade mensen såklart, även fast den var lite tidig (äl+11 idag). Tänkte inte testa imorse men gjorde det iallafall, och det är positivt?! Testade med två stickor av samma sort och båda visar tydliga rosa streck?! Jag är nog i chock. Dottern tog nära två år och två inseminationer och detta var första försöket! Måste åka och köpa clearblue sen! Syns säkert ingenting på bilden, men det är definitivt rosa och positivt i verkligheten, även fast jag har svårt att tro det!

• Lizzie09
    Lizzie09 skrev 2020-05-29 09:41:17 följande:

• Anonym (Låt det gå)
    Loea skrev 2020-05-29 06:43:04 följande:

Så här såg det ut för min ÄL+11 i januari när jag var gravid. Översta är ett early men nedre är ett vanligt rfsu testa ofta. Var förvånad över att det var så tydligt. Vågar nästan inte testa så tidigt igen för skulle bli så besviken om det inte visade något.

Att de kan vara så olika från test till test! Rfsu gillar jag inte över lag då dem visar så dåligt jämfört med andra test :O ja lite så jag kände idag fast hade "bara" graviditetskollens test hemma så försöker intala mig själv att de är för tidigt.
  • Enkeli

Grattis!!!! Magiskt ju ????[quote=80433285][quote-nick]Lizzie09 skrev 2020-05-29 09:42:35 följande:[/quote-nick][/quote]

• Lizzie09
    Enkeli skrev 2020-05-29 10:00:09 följande:

Grattis!!!! Magiskt ju ????[quote=80433285][quote-nick]Lizzie09 skrev 2020-05-29 09:42:35 följande:[/quote-nick]

[/quote]

Tack! :D
  • Lizzie09

[quote=80433283][quote-nick]Lizzie09 skrev 2020-05-29 09:41:49 följande:[/quote-nick][/quote]

Syns inte ett skvatt på bilderna, haha. Men det är verkligen tydliga rosa streck :)

Svar på tråden Bim juni 2020