Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Tack hörrni men lyckan vart inte långvarig. Började precis blöda och fått massa mensvärk. Trodde verkligen att det kunde gå vägen då testet imorse var så starkt och fint men tji fick jag. Börjar bli less på alla missfall, mina ägg måste verkligen vara ruttna! Men det är bara ladda om inför nästa äl om 13 dagar om den kommer som den gjort förut eller blir tidig även denna cykel. Hejja alla oss som kämpar!!
Jag förstår. Nyfiken, får man ivf hjälp gratis trots att man har syskon?
Jag är på äl +11. Fick missfall förra cykeln och trodde äl skulle bli sen pga kvarvarande hcg men den kom supertidigt, redan cd 10 (!!!). Plussade starkt imorse igen MEN började blöda och kraftig mensvärk ikväll :( så börjar om igen nu. Räknar med 13 dagar till äl (om den inte blir tidig/sen) och 9-10 dagars lutealfas bara.
Hej!
Jag hoppar gärna in här jag också :)
Mensen kom idag, så det är väl bara att köra på i juni också. :)
Vi har försökt sen maj -19 nu, känns så segt detta. Första knodden kom på första försöket.
Jag har endometrios som förmodligen ställer till det, är det någon annan som också har det som har en solskenshistoria att komma med? :D
Ser strecket så det är säkert positivt och håller tummarna för starkare imorgon! :)
Ser strecket så det är säkert positivt och håller tummarna för starkare imorgon! :)
CD11 idag och idag ska vi försöka sparka igång bebis-görandet. Förra månaden litade jag blint på min Fitbit som (antagligen) satt ut ÄL typ 1,5 vecka för sent. Denna månad kör vi på att jag har ?standard? ÄL typ ÄL CD12-14 nånting. Vi har en ettåring så inte så lätt att få till de, så nu blir det de romantiska schema-sexet. Med dottern tempa jag och hade då ÄL CD13 när hon blev till. Nu kan jag inte temp pga störd nattsömn ehehehehh....
Ni med barn tidigare, har er cykel gått tillbaka till va den va innan första barnet? Tänker om man kan tänka så, att man har ÄL runt samma tid som förut... Eller hur är det egentligen?
Men vad tråkigt :( :(
Ska du kolla med gravtest igen? Det kanske bara var en vanlig blödning?
Jag fick en liten liten ljusrosa flytning nu ikväll så hoppas på nidblödning. Är ca 5-7 dagar efter trolig äl.
Hoppas iaf. Kan lika bra vara en tidig mens men kommer då 8 dagar för tidigt och det brukar det aldrig göra men har ju haft mf så man vet inte hur kroppen håller på.
Har iaf dragningar i ljumsken, fått massa finnar (som jag får dagar innan mens och var ett tecken förra månaden när jag blev gravid) och lite andra liknande symtom som senast.
CD11 idag och idag ska vi försöka sparka igång bebis-görandet. Förra månaden litade jag blint på min Fitbit som (antagligen) satt ut ÄL typ 1,5 vecka för sent. Denna månad kör vi på att jag har ?standard? ÄL typ ÄL CD12-14 nånting. Vi har en ettåring så inte så lätt att få till de, så nu blir det de romantiska schema-sexet. Med dottern tempa jag och hade då ÄL CD13 när hon blev till. Nu kan jag inte temp pga störd nattsömn ehehehehh....
Ni med barn tidigare, har er cykel gått tillbaka till va den va innan första barnet? Tänker om man kan tänka så, att man har ÄL runt samma tid som förut... Eller hur är det egentligen?
Låter och ser ju bra ut det där!! Lycka till :)
Min blödning avstanna :O påminner om min äl blödning jag hade. Kom på pappret, stoppa i en tampong och bytte till ny inför natten. Den jag jag tog ut på kvällen var bara lite ljusbrunt på, ganska torr och den imorse var helt torr!! Var helt säker på att det skulle eskalera mtp mensvärken som var så kraftig, tog två alvedon och gick och la mig. Snopet... kanske hoppet kvarstår?
Tog ett nytt idag och är lite starkare än tidigare, får fortsätta testa och se om blödning återkommer.
Men du vad spännande med flytningen och symtomen!! Har haft en nidis för längesen och var som du beskriver, bara ljusrosa flytning. Håller tummarna :D när tänker du våga testa?