Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Jisses, jag fattar ingenting. Har testat blankt i flera dagar och igår fick jag lite brunaktig flytning när jag gick på toa under hela dagen så bara inväntade mensen såklart, även fast den var lite tidig (äl+11 idag). Tänkte inte testa imorse men gjorde det iallafall, och det är positivt?! Testade med två stickor av samma sort och båda visar tydliga rosa streck?! Jag är nog i chock. Dottern tog nära två år och två inseminationer och detta var första försöket! Måste åka och köpa clearblue sen! Syns säkert ingenting på bilden, men det är definitivt rosa och positivt i verkligheten, även fast jag har svårt att tro det!
Tror ni man kan plussa från äl+7? Jag har bim från mån-fre nästa vecka då jag har kort lutealfas (10-12 dagar), min temp har legat konstant högre sen äl förra fredagen (enligt NC + äl test, dock pcos så litar inte på dem). Dock känns det som den kom tidigare då tempen dippade ordenligt på onsdagen och jag då hade mer äl sekret... Vad tror ni?
Jag ser! Hoppas det syns på andra sorter också om du får tid att köpa ett! Grattis! :D
Att det inte synts tidigare är ju inte konstigt med tanke på att du bara är på ÄL+11 nu. Ofta pengar i sjön bara att testa innan dess :)
Jag ser! Hoppas det syns på andra sorter också om du får tid att köpa ett! Grattis! :D
Att det inte synts tidigare är ju inte konstigt med tanke på att du bara är på ÄL+11 nu. Ofta pengar i sjön bara att testa innan dess :)
Att de kan vara så olika från test till test! Rfsu gillar jag inte över lag då dem visar så dåligt jämfört med andra test :O ja lite så jag kände idag fast hade "bara" graviditetskollens test hemma så försöker intala mig själv att de är för tidigt.
Tog ett clearblue nyss, och visst är där ett blått steck! Hade verkligen inte räknat med att det skulle gå så fort :'). Var så rädd att det skulle bli samma kamp som förra gången. Plussade med dottern på äl+9 så därför hade jag lite gett upp hoppet när jag inte gjorde det denna gång, dumt jag vet, haha. När jag fick bruna flytningar igår så trodde jag verkligen att det var kört och hade verkligen inte tänkt testa idag, men så gjorde jag det ändå och tur var väl det :D
Tror ni man kan plussa från äl+7? Jag har bim från mån-fre nästa vecka då jag har kort lutealfas (10-12 dagar), min temp har legat konstant högre sen äl förra fredagen (enligt NC + äl test, dock pcos så litar inte på dem). Dock känns det som den kom tidigare då tempen dippade ordenligt på onsdagen och jag då hade mer äl sekret... Vad tror ni?
BIM JUNI 2020:
Majja92 28/5, 28 år. Första barnet
Vegaveravegavera 1/6 25 år. Första barnet
Abrakadabra 1/6 28 år. Första barnet
Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet
Sararebecca 2/6, 28 år. Andra barnet
Ann3h 3/6, 26år Första barnet
Leia123 4/6, 34 år. Tredje barnet
Acge 6/6, 28 år. Första barnet
Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet
Marmow, 6/6, 32 år. Första barnet
Hanna0315, 9/6, 35 år. Första barnet.
Loea 9/6, 29 år. Första barnet
33villbligravid, 11/6, 36 år. Andra barnet.
MsPinnipeds 14/6, 29, Första barnet
sbina86, 15/6, 33 år. Tredje barnet.
Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet
Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet
Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet
Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet
Esemlan, 21/6, 36 år, andra barnet
(Humlan), 23/6, 34 år, andra barnet
Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet
apan95, 26/6, 24 år, första barnet
Enkeli, 6/6, 36 år, andra barnet
ÄL+11 idag. Tog ett medvetet beslut när jag satt helt svimfärdigt trött på toan imorse att inte ta ett test ännu. Jag kissar verkligen nästan i sömnen det första jag gör när jag vaknar så brukar ha så svårt att komma ihåg att jag ska testa! Men kanske imorgon... är bara så rädd att få negativt. Vill bli gravid så så så himla gärna nu. Har till och med bett till gud för första gången sen jag var liten!! Vet inte om jag borde vänta ännu en dag, söndag den 31a är det bim-1 och då ska det ju visa sig om något är där. Har noll symptom dock. Förutom extrem trötthet men det skyller jag på solen 100%!