Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Jag tog ett vanligt graviditetstest nu imorse, bara nått billigt märke från netto och det visade svagt men absolut positivt... så nu när 2 test 2 olika mornar har visat positivt kanske man kan säga att jag är gravid??? fyfan vad sjukt det känns! är så himla trött och mår så konstigt, tror det är chocken. vill såå gärna ha en kopp kaffe haha men efter lite googlingar så verkar det som en dum idé
Jag tog ett vanligt graviditetstest nu imorse, bara nått billigt märke från netto och det visade svagt men absolut positivt... så nu när 2 test 2 olika mornar har visat positivt kanske man kan säga att jag är gravid??? fyfan vad sjukt det känns! är så himla trött och mår så konstigt, tror det är chocken. vill såå gärna ha en kopp kaffe haha men efter lite googlingar så verkar det som en dum idé
Jag kör Clearblues digitala ägglossningstest. Vet du (eller någon annan) hur sent efter fast gubbe man skulle kunna ha ÄL? Är det inom 12, 24 eller 48 timmar? Jag har BIM den 4/6, så snart kommer jag veta om det blev något eller inte. Hoppas!
Har 7/6 med största sannolikhet :D Fick till det bra med myset kring ÄL denna gång. Håller verkligen tummarna att både du och jag kan leverera positiva test runt den 7/6!
Kul! Jag har samma BIM typ..6/6 och fick också bra med myset runt äl.. har ni några symtom? Jag har galet svullen mage bara typ
Jag kör Clearblues digitala ägglossningstest. Vet du (eller någon annan) hur sent efter fast gubbe man skulle kunna ha ÄL? Är det inom 12, 24 eller 48 timmar? Jag har BIM den 4/6, så snart kommer jag veta om det blev något eller inte. Hoppas!
Jag har läst innan att det ska vara 24-36 timmar efter positivt svar. Men fick positivt i fredags på clearblues digitala och har ännu inte får någon tempökning. Hade dock extrema ägglossningssmärtor i fredags så trodde verkligen att jag skulle ha tempökninig som igår så jag vet inte riktigt vad som händer. Googlade lite till och en annan sida sa 2-3 dagar. Hoppas jag får tempökning så att jag inte har en sån månad där inget ägg släpper alls.
Har BIM 10/6 så får väl helt enkelt vänta och se! Håller tummarna att det har tagit sig för dig!
Har hört runt 24 timmar men ibland kan det ta längre tid för ägget att lossna. Åh hoppas! Känns ju som att du haft bra koll på äl osv. Håller verkligen tummarna! När tänker du testa? :)
BIM JUNI 2020:
Majja92 28/5, 28 år. Första barnet
Vegaveravegavera 1/6 25 år. Första barnet
Abrakadabra 1/6 28 år. Första barnet
Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet
Sararebecca 2/6, 28 år. Andra barnet
Ann3h 3/6, 26år Första barnet
Leia123 4/6, 34 år. Tredje barnet
Acge 6/6, 28 år. Första barnet
Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet
Marmow, 6/6, 32 år. Första barnet
Hanna0315, 9/6, 35 år. Första barnet.
Loea 9/6, 29 år. Första barnet
H0nd3ndär 9/6 35 år. Tredje barnet
Kira16 10/6 33 år. Andra barnet
33villbligravid, 11/6, 36 år. Andra barnet.
MsPinnipeds 14/6, 29, Första barnet
sbina86, 15/6, 33 år. Tredje barnet.
Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet
Lillahjärtat2020 15/6, 26 år, första barnet
Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet
Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet
Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet
Esemlan, 21/6, 36 år, andra barnet
(Humlan), 23/6, 34 år, andra barnet
Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet
Barnlängtan, 25/6, 27år, första barnet
apan95, 26/6, 24 år, första barnet
Enkeli, 6/6, 36 år, andra barnet
Äl+5 idag. Sjukt svullen och mensvärkig. Tycker det är för tidigt. Men ingen mens än iaf.
Nu ikväll när jag gick ur badet stack det till strax under navel åt höger. Visst är det även för tidigt för ett fästningsstick?