Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Aah tack för grattisar!! Det här känns så sjukt, har verkligen noll symtom denna månad? Har känt mig så lättirriterad och pmsig senaste dagarna så var 100 på att det inte vart något denna månad.. Vågar inte riktigt riktigt tro på det ännu, bim på måndag, tänkte testa med clearblue digital då, det är väl det mest säkra testet har jag hört?
Grattis till de första plussen som trillat in!
Snart börjar juni på riktigt. Hoppas många fler plus följer!
Själv är jag på äl+4. Tiden mellan bekräftad äl och det går att börja testa måste vara cykelns mest frustrerande tid...
Alltså ladies! Vad tror vi om det beryktade ?sticket? när ägget fäster? Jag som aldrig fått några symptom tidigare, och aldrig varit gravid, fick precis ett nålstick lite ovanför höger ljumske, typ där jag tror att min äggstock ägg egentligen, och nu värker det lite! Är på ÄL+6 eller +7.
Kanske är för att jag är så rackans hoppfull denna månaden
Jag befinner mig också på ÄL+6 idag och har känt på exakt samma sätt. Så vi kan ju hoppas att det är infästningen och inte bara att vi är lyhörda för minsta lilla just nu ^^.
Vad typisk. Mäter du äl med stickor? När är bim för dig? Om det är nära bim är det ju inte helt omöjligt att det är gravsymptom! Om det är sånt du vanligtvis inte brukar känna vid mens?
Har 7/6 med största sannolikhet :D Fick till det bra med myset kring ÄL denna gång. Håller verkligen tummarna att både du och jag kan leverera positiva test runt den 7/6!
Att få det svart på vitt är så fantastiskt! ?
Att få det svart på vitt är så fantastiskt! ?