MalinJ skrev 2022-12-30 12:16:13 följande:
Fast du har hög temp, eller tempar du vaginalt?
Jag tempar i munnen och ligger lägre så därför jag undrar.
Jag brukar inte ha flytningar efter ägglossningen isåfall dagen efter inte såhär så det börjar efter att ha varit torr.
Vid mens så får jag spottings ca 1-2 dagar innan mens och mensvärk på mensdagen.
Kan inte direkt jämföra med förra månaden heller eftersom den var helt kokobäng då lr så var det en kemisk.
Nu känns den normal förutom flytningen då, haha
Visar min graf också, 20-30min har jag fått höra inte spelar någon roll men man ska väl försöka ändra tiden rätt eftersom den annars gör dom där felen.
Jag själv fick ändra lite förut.
Här kommer min temp, förutom den så var jag väldigt uppblåst och gasig igår, huvudvärk (migrän) men tror det är för att man kanske ätit massa skit. Haha
MalinJ skrev 2023-01-02 12:30:49 följande:
Här hos mig så funderar jag på om jag ev fick en nidis igår för jag hade sådan mensvärk och även lite lite rosa flytninga, mest när jag torkade mig. Men ändå, långt kvar till min mens, 6 dagar kvar idag, är på äl +8 idag och min menscykel är 28 dagar och brukar få äl på cd 14 sen mens 14 dagar efter.
Hade lite känningar i mina boobs igår också men känns inte riktigt lika idag, lite mer spända iaf. Ingen mensvärk idag men hade lite smått med flytning nu, kunde dock inte avgöra om det är rosa lr vita, var så lite.
Min temp dök igår men ökade upp idag igen så det låter ju verkligen som att det kanske hände något igår. Jag hoppas det!
Slänger in min graf också :)
Jag tempar i munnen, men har gjort det till och från i flera år och min temp brukar ligga kring eller över 36,7 under lutealfasen (mellan ÄL och mens) och den har knappt nått upp dit denna gång, så det är därför jag börjar undra lite vad som händer i kroppen. Men du har ju legat kring 36,7 flera dagar nu så det skulle jag säga är högt om man tempar oralt (jag vet inte så mycket om att tempa vaginalt) :)
Ja precis, din förra cykel var ju väldigt ovanlig motför hur du brukar ha, så den kan man nog inte jämföra med, men det är ju spännande att det börjar hända en del i kroppen din nu :) Jag känner ingenting, förutom lite ömma bröst som vanligt.
Men du, det låter ju som att det skulle kunna vara en nidblödning, hoppas hoppas! <3 Ibland önskar man att dagen ska gå snabbt så att man får gå och lägga sig och vakna upp för att ta en ny temp, haha! Uppdatera gärna imorrn vad tempen hamnar på :D
Här kommer min graf: