Vi som försökt en längre tid - första barnet
Tack båda två, vi får se vad som händer helt enkelt här. Mitt var inte super starkt när jag testade på bim då jag plussade så det kan säkert vara för tidigt för mig då.
Men wow Vickan det måste båda gott för dig! Din graf vill jag ha!
Instämmer med Melsson, känt något? Testat nögot?
Malin J: Ja jag skulle tro att det är för tidigt, samt att det nog behöver vara morgonurin om man ska testa så tidigt, men om du testar igen om ett par dagar så hoppas jag sååå mycket att det ska visa två tydliga streck! :)
Vad gullig du är, jag känner mig som en sådan pessimist när jag tittar på mina egna grafer men när jag kollar på andras så känner jag så starkt att nu kommer det bannemig att gå vägen, haha!
Nä jag har inte känt någonting alls, och har faktiskt inga testa tidigt hemma, så jag försöker att invänta BIM på lördag tror jag. Ska du vänta några dagar till eller kommer du att testa igen imorgon bitti tror du? :)
Smart med en app som kan tolka sånt. Men ska göra som du säger och testa igen idag lite senare:) Blir lite rädd att jag inte kommer ägglossa denna månad, har ju blivit lite väl mkt god mat och dryck som kan ha påverkat. Jag är på CD 14 idag och brukar få glad gubbe CD14 eller CD15.
blir ju alltid lite dubbelt sånt där, såklart du blir glad för din syrras skull men man blir ju så ledsen över sin egen situation när man får reda på närståendes graviditeter. Jag fick reda på att den sista av mina vänner som inte har barn är gravid förra veckan, satt i bilen och grät efteråt. Inte för att man missunnar någon annan, men man undrar ju bara när det ska hända en själv <3
Men vem vet Vickan, fortsätter din graf sådär så kanske det är du som får berätta en glad nyhet för din syrra snart <3
MalinJ du får hålla ut till helgen och testa igen :D
Melsson: Ja jag tycker att den appen funkar bra för mig med ÄL-testerna :D Jag fattar om alla inte orkar eller har möjlighet att testa flera gånger om dagen, men jag brukar testa en gång vid lunch och en gång på eftermiddag/kväll (minst fyra timmar efter det senaste testet) så brukar jag oftast pricka in att se när testet blir positivt, för ibland kan det vara nästan helt blankt ena dagen och positivt dagen efter för mig! Men det är såklart olika för alla, och även olika i olika cykler hos samma person. Haha jag känner igen mig med maten och drycken, men det tror jag inte att du behöver oroa dig för :) Trots lite oklara ÄL-tester hittills håller tummarna att ni lyckas pricka in den här månaden <3
Ja men verkligen! Jag hoppas att hon uppfattade mig som glad när hon berättade för mig i alla fall, men så fort jag kom hem innanför dörren så började jag att gråta i min sambos famn. Det kändes så orättvist, och blev en sådan tydlig påminnelse om hur misslyckad jag känner mig. Ser framför mig nio månader nu där hon, våran familj, hela släkten och alla våra gemensamma vänner bara kommer att prata om syrrans graviditet, och att jag får stå där på sidan om och fortsätta kämpa för det jag vill mest av allt i hela världen. Jag hatar att känna mig patetisk, missunnsam eller självisk, men herregud vad jag tyckte synd om mig själv igår! Ååh vad jobbigt för dig, det är en hemsk känsla att känna sig "onormal" och som sist kvar, men då är det tur att vi har varandra! Jag önskar ju ingen annan att gå igenom det här, men så skönt att veta ändå att jag inte är ensam om dessa känslor, att du förstår <3
Tack fina du för att du säger så, jag hoppas verkligen det och hoppas så mycket att DU ska få plussa snart <3