• Dalarna91

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Chilins: tack ! 

Håller tummarna nu att det blir fler som plussar, hoppas alla gör det innan nyår. 
    Jag kommer nog göra som dom andra. Drar mig tillbaka men vara en stalker och heja på er alla. 
    Skulle inte ha klarat detta år utan er. Jag menar det. Detta är sån underbar, härlig och fin grupp. Blir helt rörd hur mycket vi har peppat och stöttat varandra och fortfarande gör det. 
    Önskar verkligen vi alla bodde i samma stad. 

• Dalarna91

Ljm; jag hade ju flera mardrömmar samma vecka jag plussade :D får hoppas det ligger något i det. 
    Hur mår du idag? 

• Dalarna91

Då får vi se om jag kommer tillbaka. Brun flytning och jag känner mig lite svullen, precis som mens är påväg. 
    Jag hatar verkligen detta. 

• Dalarna91
    LJM91 skrev 2022-11-16 13:19:03 följande:

Bruna flytningar behöver ju inte betyda något Dalarna, men förstår att det skapar ångest och oro för dig. Håller såklart alla tummarna stenhårt för att det avtar och att allt är bra <3

Satte in menskoppen i morse för att slippa se blod på pappret under jobbdagen, så än så länge vet jag inte om mensen har kommit. Har inte haft någon värk alls på hela dagen, men det hade jag inte förra gången den kom heller. Jag känner mig ganska lugn, har mensen kommit så är det så det är helt enkelt. Men kommer såklart bli ledsen om det är så..

Det har gått över till färskt blod nu. Så tror hoppet är ute nu. 
    Hoppas verkligen mensen håller sig borta. Har du tänkt ta test imorgon om den inte kommit än?
  • Dalarna91

Nu kom det lite koagel. Har inte berättat för sambon än. Vet inte hur man ska berätta. Vad är det för fel på min kropp som inte kan behålla något så naturligt?
    Har ringt folket på utredningen för att höra hur jag ska göra. Ska ta prover vid nästa mens. Har tid hos dom 12/1 men sköterskan sa det kan bli lite senare då dom har många som behöver hjälp. 
    Va rädd jag inte skulle få utredning men det får jag iaf som tur är. 

• Dalarna91
    Chilins skrev 2022-11-16 15:54:47 följande:
    Dalarna Hjärta vad är det jag läser? förstår den enorma ledsamheten över att det verkar som att ens kropp inte verkar kunna åstadkomma det naturligaste i hela världen. Men. Det är ju inte så. vi är alldeles för hårda med oss själva. Vi får kämpa mer för det där miraklet men vi kommer vara de tacksammaste i världen när det blir vår tur för det blir det. Även om vi behöver lite hjälp för att komma dit. Jag hoppas att du får möjlighet till en undersökning för att se om det är ett missfall för man har ju hört om blödningar som inte varit någon fara alls. Så hoppet behöver ju inte vara ute samtidigt som jag inte vill ge dig hopp heller och så visar det sig att du hade rätt? det bästa är att få göra ett ultraljud om någon vecka för att se om det finns något kvar? tills dess bara härda ut? stor kram till dig 
    Jag hade tänkt göra ett tidigt ultraljud nästa vecka om hopp att se hjärtljud. Men får se hur blödningarna är. 
    Känns lite fel och fråga här. Men hur va ditt missfall i starten? 
    Just nu ser jag bara på papperet och varit tre små koagel. Det är också lite slemmigt. Har ingen smärta alls nu. 
    Första missfallet va också tidigt i vecka 5 och då hade jag jätte ont i magen och rygg. 
    Får bara se hur det utvecklar sig 
  • Dalarna91

Jag tog aldrig någon sticka, bara digitalt. 
    Ikväll har jag lite mer värk och det kommer en del färskt blod. Det är ett missfall, vad ska det annars vara med min tur? :P 

Så då är jag Officiellt tillbaka till denna fina grupp. 
    Tur man har utredning man kan luta sig på. 

• Dalarna91

Försöker inte tänka på det. Är lättad att det hände så tidigt med tanke på utredningen. Kommer fortsatt få den. Men det jobbigast va att berätta för sambon. Känns som det är något fel på mig men han frågade om han kanske har dåliga spermier osv. 

• Dalarna91

Tack alla <3
    Men nog om mig. Hur går det för er alla? 
    Ljm? Hur har det gått? Är så nyfiken och håller tummarna att det är ett pluss. 

• Dalarna91
    LJM91 skrev 2022-11-17 14:34:57 följande:

Dalarna <3 hoppas så på ett nytt plus som går hela vägen för dig!

Ingen mens igår, idag kom en liiiiten rosa fläck men inget mer. Går och väntar på att bli kissnödig nu för att kunna ta ett test.. Är så nervös att det känns som att jag ska spy!

Omg!!!! Sitter nu och kommer uppdatera sidan nu hela tiden!! Håller varenda tumme och hejjar på nu! 
Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?