Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Så spännande att två stycken haft ett hopp i temperatur! Hoppas det är en graviditet :)
Så spännande att två stycken haft ett hopp i temperatur! Hoppas det är en graviditet :)
Själv så börjar jag få mens symtom. Så tror det är kört denna månad också. Kan trösta mig med att nu kan jag ta blodprov och börja med utredning.
Mina tidiga test hade inte kommit så jag tog ett vanligt rfsu imorse som var negativt. Jag är inte allt för hoppfull då jag tidigare har testat positivt vid denna tiden. Det kan vara tillfälligt hopp, har sett att tempen gjort så vissa gånger förr.
Dalarna hoppas inte det är mensen du känner av. Låter ändå skönt att ha provtagningen att se fram emot snart. När är tanken att du ska lämna blodprover?
Vickan; haha, vet inte om murring är ett ord jag hittat på xD
Det är bara en känsla, men du kanske haft det xD
Hejar så hårt på er allihop! Dalarna, planerar du att ta något test? Hoppas att ditt bara var för tidigt Fyrklöverns <3
Jag har fått en otrolig klåda i ljumskarna de senaste dagarna, vaknade i natt av att jag rev som en galning. Den överoptimistiska delen av hjärnan tänkte direkt att det här måååste ju bara vara graviditetssymtom, sen gick den logiska delen av hjärnan in och dämpade hurraropen en smula xD
Va ni är modiga som vågar ta test. Jag är inte där än. Mens symtomen är just nu bort. Känner mig inte svullen eller något. Totalt ingen aning när den ska komma, svullen mage. Menar jag får den ca 2-3 dagar innan mens. Får se hur helgen urartar sig. Tar kanske ett test imorgon eller söndag.
Aha okey vad spännande. Ja det blir jobbigt när det krånglar. Det är säkert ingen fara o glömma en smörjning. Hoppas det går bra nu och att mensen håller sig borta. Vill minnas att ni fick till det rätt bra denna månaden.