Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Ljm91; va glad jag blev när jag läste du har fått positiva tester. Så himla tidigt också!!!
Hoppas verkligen på ett pluss nu
Ljm91; va glad jag blev när jag läste du har fått positiva tester. Så himla tidigt också!!!
Hoppas verkligen på ett pluss nu
Jag skickade in hälsodeklaration förut. Fick nu brev att vi kommer få utredning. En kopp till sambon samt beskrivning när jag ska ta blodprov. Måste ta detta snart. Får tid med läkare om 90 dagar och då ska alla prover vara inne och analyserade. Om inte så måste vi börja om på nytt.
Med tanke på hur vi har det så togs detta inte emot så bra för mig. Har inte diskuterat än med sambo hur vi ska göra. Jag tänker att en utredning kan man alltid göra. Sen kan man se hur man gör vidare. Allt kanske ser bra ut och kanske inte får genomföra ivf eller så kanske man får andra alternativ.
Skickar med graf. Är lite osäker på tolkning.
Jag kanske inte har gjort det men vill bara säga;
Tack så mycket för alla kloka ord och omtanke. Älskar denna lilla grupp. Har inga ord på hur mycket det betyder för mig. Ännu en gång, fan att vi inte bodde på samma ställe xD
Har nu fått bekräftad ägglossning i måndags. Fick till det på äl dagen samt två dagar innan.
Förra månaden hade jag lutealfas på 9 dagar. Ska nog ta progrestron kräm, start ikväll
Sophie; vilken underbar man som stöttar och tröstar dig. Hoppas smärtan har lagt sig lite nu.
Hur många här har sökt eller funderar på att söka hjälp? Alla har nu försökt mer än ett år.