• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Lycklig)

Ett sista möte innan semestern fullbordades igår över en "långlunch". Det var två veckor sedan sist. Det var milt sagt magiskt. Vi vet vad vi vill. Det är hett, starkt, vi utforskar våra kroppar maximalt som inte är tillåtet i vårt vanliga liv. Vi visste att vi inte kommer ses förrän efter semestern i Augusti. Vi verkligen kramade ut allt.
    Det var som sagt underbart. 

Ha en riktigt trevlig sommar alla i denna tråd!

• Anonym (Gift tjej)

Ja jag har så många goda minnen från min gamla älskare. Vi sågs en gång i veckan och otrohetsknullade och ibland fick han mig att komma 8 gånger på en lunch. Och fick uppleva fontänorgasmer ur dess like! Aldrig haft ett sånt bra sexliv hemma men med min älskare var typ alla mina bekymmer typ lösta. Och sen kom man hem och levde på som vanligt. 

ja tyvärr blev han super kär.. aå Vi fick avsluta men det var definitivt värt våra 2-3 år av otrohetsaffär ❤️

• Anonym (Längtande)
    Anonym (Lycklig) skrev 2024-07-02 09:44:24 följande:

Ett sista möte innan semestern fullbordades igår över en "långlunch". Det var två veckor sedan sist. Det var milt sagt magiskt. Vi vet vad vi vill. Det är hett, starkt, vi utforskar våra kroppar maximalt som inte är tillåtet i vårt vanliga liv. Vi visste att vi inte kommer ses förrän efter semestern i Augusti. Vi verkligen kramade ut allt.
    Det var som sagt underbart. 

Ha en riktigt trevlig sommar alla i denna tråd!

Önskar vi hade tiden för en sista gång innan semestern men våra arbetstider har krockat helt. Så det lär bli en lång, torr sommar. Hoppas på mer aktivitet när sommaren är slut och alla börjar jobba igen. Förhoppningsvis är jag även singel när sommaren är slut. 
  • Anonym (Dubbla kakor)

Längtar ihjäl mig efter min lover. Semester är ett otyg, har inte fått sex på veckor.

Rynkar på näsan

• Anonym (Längtande)

Hade tur idag. Ett spontant oväntat tillfälle dök upp så vi kunde träffas. Visserligen "bara" en snabbis men åhh så bra, precis som det alltid är. Hett, intensivt och hårt.  

Var precis vad jag behövde efter makens tafatta försök till sex inatt. Nån som verkligen vill ha sex, som vill ta på HELA mig, kyssa mig hett och intensivt..... 

Så nu klarar man sig ett tag till. Tyvärr kommer sommarsemestern i vägen men men, inte mycket att göra åt. Är bara så glad att jag hittat min härliga man sidan om.... ❤️

• Anonym (Positivt)

Längtar så efter min unga älskare, nu är det bara två dagar tills vi ska ses igen. 
    Längtar efter mötet mellan hans manliga hårdhet och min mjuka kvinnlighet. Längtar efter att få känna tyngden av och styrkan i hans vältränade kropp.
    Två dagar kvar, sen är du min.

• Anonym (Positivt)

Fick en så ordentlig omgång av min unga hingst igår att jag har träningsvärk i dag. 
    Han var så överkåt att han behövde komma två gånger, och inte mig emot. 🥰
    När han var på väg att få orgasm frågade han: ?är du min lilla hora??, vilket jag ju på sätt och vis är. ☺️ Det är i sanning ljuvligt att få ta hand om denna sexiga kille när inte hans flickvän räcker till. 😌

• Anonym (Dubbla kakor)

Inte nu men snart. Längtar så efter hans undersköna ...

• Anonym (Längtande)

Nu är jag snart inte otrogen längre... Berättade för min man att jag vill skiljas  och han var helt uttryckslös. "Gör vad du vill, jag kommer inte stå i vägen"  var han första ord.
    Fanns inte en tendens att vilja kämpa eller starta en dialog om vad som kan förändras för att kunna fortsätta ihop. Så det gör att det känns som om jag tagit rätt beslut fast det känns tufft. 

Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden