• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (M56)

Otrogen mot min fru igår. Träffade en biman å sög hans kuk.

• Anonym (Dubbla kakor)

Äntligen, ett skönt möte på en solig sommaräng med gott om tid.

Vi hade saknat varandra. Han hade inte fått sex på hela semestern för då ska det resas och fixas en massa och göras utflykter och hon orkar inte och vill inte.

Inget problem för min del. Han är en omtänksam älskare och kan gärna få lite kaka av mig så länge. 

• Anonym (Positivt)

Hade ett första möte med en ny sexig ung man igår, 23 år, mums! Han tänder på kurviga milfar och jag på långa, vältränade och snygga unga män. En perfekt kombination med andra ord. 😎
    Då vi båda var riktigt kåta tog han mig hårt. Han var så stor att han bottnade men då jag älskar att ha sex med välutrustade killar och män njöt jag oerhört. En härlig avslutning på veckan och inledning på helgen. 🥰

• Anonym (Hm)
    Anonym (Lycklig) skrev 2024-07-02 09:44:24 följande:

Ett sista möte innan semestern fullbordades igår över en "långlunch". Det var två veckor sedan sist. Det var milt sagt magiskt. Vi vet vad vi vill. Det är hett, starkt, vi utforskar våra kroppar maximalt som inte är tillåtet i vårt vanliga liv. Vi visste att vi inte kommer ses förrän efter semestern i Augusti. Vi verkligen kramade ut allt.
    Det var som sagt underbart. 

Ha en riktigt trevlig sommar alla i denna tråd!

Uppenbarligen älskar du svekfullhet! Så länge du själv inte smakar på den bedragnas roll inte sant! Därutöver tycks du bevisligen älska att orera om dina brott in love. En retsticka på FL? En sanningssägare? Ett troll? Flört
  • Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (Hm) skrev 2024-07-29 22:55:24 följande:
    Uppenbarligen älskar du svekfullhet! Så länge du själv inte smakar på den bedragnas roll inte sant! Därutöver tycks du bevisligen älska att orera om dina brott in love. En retsticka på FL? En sanningssägare? Ett troll? Flört
    Jag hade blivit överlycklig om min man ville något -vad som helst- utöver "det vanliga" i sängen.

Han kunde fått uppleva så mycket mer om han bara ville/vågade.
  • Anonym (horneysingel)

Jag levde i ett helt sexlöst äktenskap. Trots ihärdiga försök från min sida till sex, vart det aldrig nått. Så tillslut när min självkänsla och självförtroende var i botten så gjorde jag mig en profil på en "knullsida". Första dygnet haglade det in meddelanden, tror det va ca 600st. Jag läste vart enda en. Raderade väl 99% av dem men svarade på resten. Jag kände mig så busig, levnadsglad, vacker och sexig. Åh jag ångrar ingenting. Jag träffade män på sidan i ca 2 år innan jag vart ertappad med chatt, åh då erkände jag att jag hade varit otrogen. Han förstod ju varför jag hade varit otrogen. Han ville att vi skulle försöka, gå i terapi med mera. Åh allt var bra ett tag, vårt sexliv kom igång, samtalen flöt på men jag saknade nått. Så efter ca 10 månader så sa jag att jag vill skiljas. Är idag lyckligt skild, visst har det varit ledsamt oxå, man avslutar inte en 30-årig relation i ett nafs, speciellt inte när man även har fina underbara barn.
    Idag knullar jag en del kk, en del ons åh jag trivs med det.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-07-30 07:33:36 följande:
    Jag hade blivit överlycklig om min man ville något -vad som helst- utöver "det vanliga" i sängen.

Han kunde fått uppleva så mycket mer om han bara ville/vågade.
    Vad vill du ha sagt med det? Rättfärdigar din mans fantasilöshet i er erotik dina snedsteg på något sätt?
  • Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (Hm) skrev 2024-07-31 00:38:24 följande:
    Vad vill du ha sagt med det? Rättfärdigar din mans fantasilöshet i er erotik dina snedsteg på något sätt?
    Det är ett svar på den eviga frågan "har ni pratat om era fantasier, partnern kanske bara är blyg bla bla bla"?

En del är bara trött mellanmjölk som inte vill utvecklas.
  • Anonym (Lycklig)
    Anonym (Hm) skrev 2024-07-31 00:38:24 följande:
    Du verkar oerhört bitter. Lever du själv i ett sexlöst äktenskap och försöker rättfärdiga din negativa stance?
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-07-31 07:52:51 följande:
    Det är ett svar på den eviga frågan "har ni pratat om era fantasier, partnern kanske bara är blyg bla bla bla"?

En del är bara trött mellanmjölk som inte vill utvecklas.
    Okej fair enough. Min invändning handlar dock om något annat. Om du är så himla trött på mellanmjölk bör du väl öppet kommunicera det eller hur? Hur hjälper en slapp inställning till etik och moral upp dina förhållanden, särskilt om din slit och släng inställning inte kommuniceras i ett tidigt skede i det nya?
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden