• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Näsaniblöt) skrev 2024-09-03 21:35:18 följande:

Din input är oombedd. Rätt uttryckligen i trådstarten. 

Som ett rött skynke för dig och dina förvirrade inlägg i alla trådar av samma typ, verkar det som. 

Andas...

Din ton mot mina ventilerade värderingar och åsikter är mest ett personangrepp. Du håller dig inte till sakfrågan. Överväger anmäla dig till moderator när ordet måste få vara fritt. Vi får se. Alla medlemmar på FL har rätt att diskutera ett ämne om så attityderna går isär. Ditt utfall är mest ett lågvattenmärke du borde undvika. 

i ditt andra genmäle menar jag nog Den som sa det han var det. 

Vad exakt är du så rädd för och kämpar med dina näbbar och klor så att skydda ditt skötebarn från oliktänkande användare? Något sexuellt utlöst eller tvångsmässigt i bruket av otrohetstrådar? Är du arkitekten bakom merparten av dem? Syftet är att skydda dem från all insyn? Chatta i så fall på en av sekretess belagd ljusskygg plats. Det här är ett Familjeforum öppet för alla sina medlemmar! 

• Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (Hm) skrev 2024-07-31 09:52:10 följande:
    Okej fair enough. Min invändning handlar dock om något annat. Om du är så himla trött på mellanmjölk bör du väl öppet kommunicera det eller hur? Hur hjälper en slapp inställning till etik och moral upp dina förhållanden, särskilt om din slit och släng inställning inte kommuniceras i ett tidigt skede i det nya?.
    Slit och släng är det knappast efter över 20 år.

Jag har frågat om jag någon gång kan få leva ut den delen av min sexualitet som inte har någon motsvarighet i hans, med en annan person.

Han "skulle återkomma" och tar sen inte upp ämnet igen på ett år.
    Jag tröttnade på att vänta, och långt tidigare har vi talat om att enstaka snedligg inte är något som vi skulle vilja veta om, det får man ha på sitt eget samvete så länge man sköter det snyggt.

Jag har kommunicerat på alla sätt jag kan att jag saknar något, men även att det absolut inte är hans fel eller hans sak att lösa. Jag har även föreslagit att vi delar på oss men det vill han inte alls. Så nu löser jag mitt önskemål och accepterar att relationen kan ta slut av det.
  • Anonym (M56)

Hittat en man på jobbet som suger min kuk några ggr i veckan☺️.

• Anonym (Näsaniblöt)
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-03 22:34:38 följande:

Din ton mot mina ventilerade värderingar och åsikter är mest ett personangrepp. Du håller dig inte till sakfrågan. Överväger anmäla dig till moderator när ordet måste få vara fritt. Vi får se. Alla medlemmar på FL har rätt att diskutera ett ämne om så attityderna går isär. Ditt utfall är mest ett lågvattenmärke du borde undvika. 

i ditt andra genmäle menar jag nog Den som sa det han var det. 

Vad exakt är du så rädd för och kämpar med dina näbbar och klor så att skydda ditt skötebarn från oliktänkande användare? Något sexuellt utlöst eller tvångsmässigt i bruket av otrohetstrådar? Är du arkitekten bakom merparten av dem? Syftet är att skydda dem från all insyn? Chatta i så fall på en av sekretess belagd ljusskygg plats. Det här är ett Familjeforum öppet för alla sina medlemmar! 

Begåvat att först citera mitt inlägg för att sedan få det raderat :) 

Jag kämpade såklart inte med näbbar och klor för något eller någon för att jag talade om att ditt trams var oombett i tråden.

Kul att det renderade i en omfattande projicering. 

• Anonym (Kåt fru)
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-03 17:34:59 följande:

Jo men visst är jag intresserad av ämnet. Det är väl närmast en självklarhet, i annat fall besvärar man sig inte med att posta inlägg. Du får/ska självfallet upprepa dig hur mycket du vill och behöver varstans. Omvänt får du pga åsikts- och yttrandefriheten som råder räkna med meningsmotståndare som tar bladet från munnen ibland. Våra skilda erfarenheter och därmed synvinklar berikar eventuellt oss båda? I två riktningar. Nej, jag har inga planer på att skapa en ny otrohetstråd, det dräller därtill av dem. 

Önskar dig Kåt Fru omvänt en underbar kväll! Kyss

Du har vunnit slaget i att upprepa dig utan att ha något att säga Solig. I rest my case.
  • Anonym (Sthlm)
    Anonym (Kåt fru) skrev 2024-09-04 13:09:29 följande:
    Du har vunnit slaget i att upprepa dig utan att ha något att säga Solig. I rest my case.
    Önskar att man hade en sådan 😀
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Kåt fru) skrev 2024-09-04 13:09:29 följande:
    Solig Du kör inte samma ställningstagande på repeat då? I tråd efter tråd. Hm. Ha det så gott Fru Kåt/Herr Kåt. Rest your case and ha en underbart skön och lagom kåt lilla lördag Herr Kåt! Solig 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Näsaniblöt) skrev 2024-09-04 12:11:36 följande:

Begåvat att först citera mitt inlägg för att sedan få det raderat :) 

Jag kämpade såklart inte med näbbar och klor för något eller någon för att jag talade om att ditt trams var oombett i tråden.

Kul att det renderade i en omfattande projicering. 

Alltså nu hänger du inte med riktigt i matchen. Citerade dig avsiktligt 🙄 Ingen behöver därmed gissa innehållet i dina tarvliga och barnsliga personangrepp. 👍 Projiceringar eller inte är det färdigsnackat om nu här, såtillvida du inte ber 🙏 om ursäkt för ditt bedrövliga och ociviliserade beteende i tråden. 
  • Anonym (Kåt fru)
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-04 13:38:23 följande:
    Solig Du kör inte samma ställningstagande på repeat då? I tråd efter tråd. Hm. Ha det så gott Fru Kåt/Herr Kåt. Rest your case and ha en underbart skön och lagom kåt lilla lördag Herr Kåt! Solig 
    Du har börjat prata med dig själv nu hör jag. Gott så Solig
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden