• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Positivt)
    Nyss hemkommen från en träff med min hemliga, unga och sexiga älskare.

Mmmh, en mysig känsla att ha fått en rejäl omgång, han var också lite extra het den här gången, härligt.

Jag har precis tagit en dusch för att tvätta bort den goda, men ack så avslöjande, doften av honom (och även för att få bort den mindre behagliga doften av kondom).

Kommer att lägga mig med ett leende på läpparna ikväll, marinerad i känslan av att vara åtrådd, en känsla som är alstrad av min älskares varma omsorg om mitt välmående. Kyss Och i morgon kommer min älskares kärleks-boost även min man till gagn, då i form av extra mycket sex med mig. Tungan ute 
    Kärlek föder kärlek, som de flesta vet.Hjärta

Natti natti! 

• Hemlig46
    Anonym (Kåt fru) skrev 2024-03-01 13:01:24 följande:

härligt att få utlopp, min man har inte kunnat få stånd på säkert 10 år. I början försökte jag stå ut, men sedan säkert 5-6 år har jag olika älskare. Jag skulle aldrig kunna lämna min man, men jag har ju också sexuella behov.....

Helt rätt (kåt fru) man ska njuta av livet
  • Anonym (Längtande)

Då var det ett faktum. Jag har för första gången i mitt liv varit otrogen. Och wow säger jag bara! 

Att bli sedd och tagen på med sån passion och energi har jag inte blivit på många år. Den åtrå och hetta vi kände för varann trodde jag inte var möjligt. Sedan har det inget med kärlek att göra men i ögonblicket spelade det mindre roll. 

Tack vare detta lilla snedsprång vet jag nu vad jag måste göra för att få känna mig så här levande på daglig basis. 
    Måste lämna min man och äntligen fokusera på att leva mitt liv. Barnen är stora och jag känner nu att jag kommer sakta men säkert gå under om vi fortsätter ihop. 

Imorgon ska jag träffa mitt lilla äventyr igen och jag längtar redan. 🤩

• Hemlig46
    Anonym (Vår) skrev 2024-02-29 21:33:20 följande:
    Sorgligt
    Vad e det som är sorgligt med att vara otrogen ? Har du varit det själv någon gång ? men oavsett om du har bra sex med din partner , så kan du gånga det med 10. när du har sex med annan sidan om ditt förhållande.(den du har sex med ska så klart också ha ett förhållande) Så klart förstår jag ditt resonemang, men man lever en gång . Bara njut av livet ! 
  • Hemlig46
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 13:03:17 följande:
    Mm förstår! Därför tänker jag med nu otrogen emot varje brud. 
    Härligt Kva, man ska njuta . Och ett skönt ligg sidan om är så upphetsande och sexet blir så mycket bättre när man e busig . 
  • Hemlig46
    Anonym (Kåt fru) skrev 2024-03-01 13:01:24 följande:

härligt att få utlopp, min man har inte kunnat få stånd på säkert 10 år. I början försökte jag stå ut, men sedan säkert 5-6 år har jag olika älskare. Jag skulle aldrig kunna lämna min man, men jag har ju också sexuella behov.....

Helt rätt ! Man ska ha mycket sex . Spelar ingen roll om man har förhållande , måste leva ut sina sexdtömmar . 
  • Hemlig46
    Anonym (Kåt fru) skrev 2024-03-01 15:14:46 följande:
    Ditt svar bevisar verkligen att jag hade rätt. 
    Jag håller med dig ! De som skriver om ryggradslös bla bla ! Har ingen aning vad dom missar i livet . 
  • Hemlig46

De som är trogna sin partner , missar något helt underbart . Men förstår inte er som klankar ner på de som har sex sidan om , det kalkas livsnjutare ! Och ni som klagar på otrohet ni kan kanske prova det först innan ni klagar på oss livsnjutare . Ni kommer att få ert bästa sex någonsin när man har en kk och har diskreta träffar . ( båda måste ha förhållande så inga känslor blir inblandat ) bara härliga stunder tillsammans! 

• Hemlig46
    Anonym (M) skrev 2024-03-01 17:07:43 följande:
    Bara en otrogen förstår en annan otrogen. De kan ju inte sätta sig in hur den bedragne mår eller tycker om deras beteende, eftersom de inte vågar berätta. 

De som är trogna sin partner , missar något helt underbart . Men förstår inte er som klankar ner på de som har sex sidan om , det kalkas livsnjutare ! Och ni som klagar på otrohet ni kan kanske prova det först innan ni klagar på oss livsnjutare . Ni kommer att få ert bästa sex någonsin när man har en kk och har diskreta träffar . ( båda måste ha förhållande så inga känslor blir inblandat ) bara härliga stunder tillsammans!
    Det är ju det som är njutning att det sker i smyg . Prova så vara med annan diskret,.
  • Hemlig46
    Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 17:58:52 följande:
    Tråden är skapad för att skithögar ska kunna klappa varandra på ryggen och inbilla sig själva att de ändå är finfina människor.

Men som allt annat i livet så beter man sig som en skithög så kommer man få kritik för det vare sig man gillar det eller ej.
    Du måste ha ett väldigt tråkigt liv , kallar du oss skithögar.Vidga vyerna så slipper du ångra dig när du blir äldre , bättre att ångra något du gjort än att ångra något du inte gjort !  så lägg ner din smutkastning här , och gå in på en tråd som heter smutskastning tråd för inte otrogna 
    Anonym (M) skrev 2024-03-01 17:07:43 följande:
    Bara en otrogen förstår en annan otrogen. De kan ju inte sätta sig in hur den bedragne mår eller tycker om deras beteende, eftersom de inte vågar berätta. 

Det är ju det som är njutning att det sker i smyg . Prova så vara med annan diskret,.
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden