BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Min mens kom idag, på BIM... sån besvikelse...
Vi har försökt i 6 månader, men det här var första gången jag kände mig gravid och så var det ändå inget...
Hoppas på nästa månad istället 🙏🏼
Lycka till ni andra, hoppas ni får ert efterlängtade plus ❤️
Min mens kom idag, på BIM... sån besvikelse...
Vi har försökt i 6 månader, men det här var första gången jag kände mig gravid och så var det ändå inget...
Hoppas på nästa månad istället 🙏🏼
Lycka till ni andra, hoppas ni får ert efterlängtade plus ❤️
Vi har försökt sedan i vintras nångång, verkar ta lång tid den här gången, har två barn sedan tidigare som gick ganska snabbt men nu är jag ju äldre 🙈 Ska dock höra av mig till fertilitetskliniken om mensen dyker upp den här gången (redan pratat med dom tidigare), känner att vi försökt länge nog nu och jag misstänker lite klen ägglossning. Märker inte av den lika tydligt nu som jag gjorde förut?
Smygtestade imorse, ÄL+9? blankt. Så jag känner mig rätt säker på att det inte blev nåt den här gången heller, och det var ju ganska väntat 😊
Tempen är rätt hög och stabil men har mkt mindre känningar kring ÄL, mindre ÄL-flytningar exempelvis. Lutealfasen kan ibland också bli lite kortare än vanligt.
Tack för pepp 💕 Ska hålla modet uppe 😄🙏🏻
Idag kom mensen :( Nästa bim 31/10 så kan ju ändå hänga kvar här.
Här kommer ännu en graf från mig.
Nu har tempen dippat ner till mens-nivå på nytt och jag misstänker (baserat på hur kroppen känns) att ägglossningen är nära och att tempen kommer stiga vilken dag som helst! 😀 hoppas jag har rätt.
Hörrni. Vi kör emellanåt med glidmedel, exempelvis imorse, men det slog mig att det ju inte är direkt bra för spermierna.
Tror ni att morgonens mys är "förstört" pga glidet? Vore så tråkigt när appen säger high fertility och jag känner att det är på gång..
Tempen är rätt hög och stabil men har mkt mindre känningar kring ÄL, mindre ÄL-flytningar exempelvis. Lutealfasen kan ibland också bli lite kortare än vanligt.
Tack för pepp 💕 Ska hålla modet uppe 😄🙏🏻
Här kommer ännu en graf från mig.
Nu har tempen dippat ner till mens-nivå på nytt och jag misstänker (baserat på hur kroppen känns) att ägglossningen är nära och att tempen kommer stiga vilken dag som helst! 😀 hoppas jag har rätt.
Hörrni. Vi kör emellanåt med glidmedel, exempelvis imorse, men det slog mig att det ju inte är direkt bra för spermierna.
Tror ni att morgonens mys är "förstört" pga glidet? Vore så tråkigt när appen säger high fertility och jag känner att det är på gång..