BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
INOSITOL.
Testa det, ger både bättre ägglossning och bättre kvalité på äggen. Vet många inkl mig själv som blev gravid när vi använde det under cykeln. kan inte bara vara slump.
En fråga, någon som upplevt att deras man har svårt att ?leverera?? Tror inte det blir nåt för oss denna månad då min sambo lider av prestationsångest. de tidigare två försöken vi gjort har han inte heller pallat trycket till ägglossningen. Två dagar i rad går inte, knappt varannan ens under ägglossningsveckan. Vet inte alls hur vi ska lösa detta? han har typ lika bra koll på min cykel som jag har, så att mörka ägglossningen blir svårt.
Vi har ibland det bekymret. Inte nu sist men det har vart så ett par gånger tidigare. Jag har ibland försökt mörka att jag har ägglossning men det går inte 😂 så han märker och då blir det på en gång svårare.
vi har efter ett par månader ändå lyckats, men tror inte det hjälpte den här gången heller tyvärr.
vi är också båda lite äldre så vet inte heller hur kvaliteten är så att säga 🙈
Vi har ibland det bekymret. Inte nu sist men det har vart så ett par gånger tidigare. Jag har ibland försökt mörka att jag har ägglossning men det går inte 😂 så han märker och då blir det på en gång svårare.
vi har efter ett par månader ändå lyckats, men tror inte det hjälpte den här gången heller tyvärr.
Idag kom mensen, skönt ändå att den kom lite tidigare än vad jag trodde! då är min nästa bim 4/11☺️
stort grattis till alla er som plussat!
Idag kom mensen, skönt ändå att den kom lite tidigare än vad jag trodde! då är min nästa bim 4/11☺️
stort grattis till alla er som plussat!
Tror mensen dykte upp idag, bara vänta tills nästa månad❤️