• Anonym (=O))

VAD är det ni stör er mest på hos er svärdotter?

• Svar på tråden VAD är det ni stör er mest på hos er svärdotter?
  • Anonym (S)
    viseversa skrev 2011-09-18 09:42:20 följande:
    ja bor du med henne eller?
    Jag tolkar det nog som att svärdottern bor/sover över hos henne och då håller jag definitivt med henne!
  • ius lexis
    Anonym (...........) skrev 2011-09-18 09:41:33 följande:
    Brist på uppfostran? Idag har jag ett par byxor på mig men det är för det är kallt.. Annars sitter alltid jag och min man i t-shirt och trosor/kalsonger, vid matbordet..
    är det inte skillnad om man gör det hemma hos sig själv tycker du? idag liggger jag naken medans min make fixar frukost på sängen, men så gör jag självfallet inte hemma hos någon annan...
  • Anonym (...........)
    ius lexis skrev 2011-09-18 09:44:56 följande:
    Nä, jag tycker inte det är ok att sitta i linne å trosor heller även om jag inte är svärmor. Det är skummt och lite barnsligt. Jag tror faktiskt det är många som håller med dej,jag vet att några vänner tll mej sov över hos en vän och hans nya tjej var där, hon spatserade runt i trosor opch bh på morgonen och de tyckte vännerna var skittöntigt även då de var killar.
    Fast är jag hemma hos någon gör jag inte det, men i vårt hem så är det mer regel än undantag att jag äter frukost i t-shirt och trosor.
  • michaB
    Anonym (Loloo) skrev 2011-09-18 09:39:25 följande:
    Min svärmor stör sig nog på att....

*jag inte uppfostrar mina barn som HON vill.
    *Jag har tagit hennes lilla gullepojkeplutt ifrån henne
    *jag vill inte inreda mitt hem med hennes gamla möbler hon vill bli av med. 
    *Jag säger ifrån när hon beter sig illa.
    *jag har skinn på näsan.
    *Jag förväntar mig att min sambo(hennes gullepluttemoj) Ska ta samma ansvar för hem och barn.
    *Att jag stör mig på att dom bara kommer förbi utan att ringa först.
    *Att jag inte fattar att min hem alltid ska vara öppet för svärmor när hon behagar komma. 
    haha typiska saker för en svärmor att störa sig på;)
  • michaB
    Anonym (=O)) skrev 2011-09-18 09:32:33 följande:
    Jag börjar väl då:

Att hon är totalt respektlös och sitter vid frukostbordet i bara trosor och linne
    Ja de va fan respektlöst, det tycker jag inte att man gör. . .
  • Anonym (...........)
    ius lexis skrev 2011-09-18 09:47:08 följande:
    är det inte skillnad om man gör det hemma hos sig själv tycker du? idag liggger jag naken medans min make fixar frukost på sängen, men så gör jag självfallet inte hemma hos någon annan...
    Fast om svärmor skulle vara här skulle hon få acceptera hur vi har det och därför undrar jag om ts bor tillsammans med sin svärdotter?

• Anonym (...........)
    michaB skrev 2011-09-18 10:18:54 följande:
    Ja de va fan respektlöst, det tycker jag inte att man gör. . .
    Fast ts har inte sagt om det är hemma hos dem eller hos sig själv hon gör det, så hur kan du veta att det är respektlöst?
  • michaB
    Anonym (...........) skrev 2011-09-18 10:20:18 följande:
    Fast ts har inte sagt om det är hemma hos dem eller hos sig själv hon gör det, så hur kan du veta att det är respektlöst?
    nae men jag tycker inte man gör det ändå. . . kanske om man är hur bra kompisar som helst och har en helt fantastisk kontakt, men inte annars.
  • Anonym (...........)
    michaB skrev 2011-09-18 10:22:29 följande:
    nae men jag tycker inte man gör det ändå. . . kanske om man är hur bra kompisar som helst och har en helt fantastisk kontakt, men inte annars.
    Men om man är hemma hos sig själv och svärmor kommer dit så ska hon väl ta och skita i hur man gör där hemma?
  • Anonym (Loloo)
    michaB skrev 2011-09-18 10:17:32 följande:
    haha typiska saker för en svärmor att störa sig på;)
    Japp så är det=). 
Svar på tråden VAD är det ni stör er mest på hos er svärdotter?