-
-
-
Svar på tråden VAD är det ni stör er mest på hos er svärdotter?
-
Nej, hon bor inte hos oss, men sover över ganska ofta.
Hela övriga familjen, min man , två tonårssöner och en tonårsdotter stör
sig på att hon sitter halvnaken vi dfrukostbordet.
Jag har bett henne klä på sig men hon bryr sig inte
Respektlöst. -
-
Äsch, tvätta sanden ur vaginan för fasen!Anonym (=O)) skrev 2011-09-18 12:53:38 följande:Nej, hon bor inte hos oss, men sover över ganska ofta.
Respektlöst. -
Du och dina döttrar stör er säkert bara på att hon har tightare kropp än vad ni har.
-
Insatt skrev 2011-09-18 13:01:36 följande:Du och dina döttrar stör er säkert bara på att hon har tightare kropp än vad ni har.
, om hon hade det hade vi kanske inte stört oss lika mycket.
Jag som 45-åring (och mina döttrar) har betydligt tightare kropp än hon, så det är
inte där problemet ligger. Inte trevligt med könshår vid matbordet då hon inte ens
har vett att ansa. -
-
Jag är benägen att hålla med dig TS. Skillnad hade det varit om ni sov hos henne, då kan ni välja att inte sova hos henne igen. Men eftersom hon nu är i ert hem borde hon respektera er vilja, speciellt när du bett henne klä på sig.Anonym (=O)) skrev 2011-09-18 12:53:38 följande:Nej, hon bor inte hos oss, men sover över ganska ofta.
Respektlöst. -
vadå sitter hon och vresar så könshåren syns? ha ha ha ja det e ju lite äckligt kan jag ju medge
-
Måste ju säga att oavsett om man är svärdotter i huset eller inte så är det inte trevligt men människor som sitter halv nakna vid ett matbord. Säg till henne att antingen tar hon seden dit hon kommer och klä på sig eller får hon vänta med att äta frukost tills ni andra är fårdiga.
Nu till frågan vad stör jag mig på hos min svärdotter INGENTING hon är en mysig bra tre barns mamma med fel och brister som alla vi andra -
-
Det räcker att hon sitter helt normalt så spretar det.Josefins mamma skrev 2011-09-18 13:09:35 följande:vadå sitter hon och vresar så könshåren syns? ha ha ha ja det e ju lite äckligt kan jag ju medge
-
TS ärligt....benen har man ju under köksbordet....hur jävla hårig är inte hon då? förstår dig i såfall.köp en rakhyvel i julklapp så kanske hon fattar vinkeln
-
Vett att ansa? Fitthåren bestämmer man väl själv om i alla fall! Nejdu, det bara osar avundsjuka om hela denna tråden.Anonym (=O)) skrev 2011-09-18 13:04:30 följande:
, om hon hade det hade vi kanske inte stört oss lika mycket.
Jag som 45-åring (och mina döttrar) har betydligt tightare kropp än hon, så det är
inte där problemet ligger. Inte trevligt med könshår vid matbordet då hon inte ens
har vett att ansa.