• Anonym (=O))

VAD är det ni stör er mest på hos er svärdotter?

• Svar på tråden VAD är det ni stör er mest på hos er svärdotter?
  • Bibbidi
    Skulle aldrig få för mig att äta frukost i underkläder om någon annan än min närmaste familj skulle vara i närheten. Vare sig det var hemma hos mig eller om jag var hemma hos någon annan. Om ex svärmor är där så äter man inte i underkläder! Förstår inte vad det är med er människor! Det är ju respektlöst som fasen!

Håller med TS helt och hållet, och jag är bara 22 år!
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • chrissandra

Jag är inte svärmor men jag har en och jag skulle aldrig i livet sitta i linne och trosor och äta frukost med henne,
    å andra sidan så gör jag det inte hemma hos mig heller.

Morgonrock däremot har jag när jag är hemma och vi äter frukost bara vår familj.  

• NeLi
    lurv skrev 2011-09-18 15:23:59 följande:
    Att hon bor så långt bort att jag inte kan träffa henne så ofta som jag skulle vilja.
    naaaw Skrattande *sött*
  • lövet2

Jag har ingen svärdotter utan bara svärsöner. Har inte hittat något särskilt att störa mig på hos någon av dem!

• bustösen

julklappen till svärdottern är ju klar för dig ts, en morgonrock =) 

• NeLi
    Rakad Apa skrev 2011-09-18 16:53:44 följande:
    Eran familj är ju helt vrickade...
    hahah, varför är de vrickade när de tycker det är jobbigt när en utomstående kommer hem till dem och näckar vid frukostbordet! Jag hade känt mig obekväm med att sitta med henne vid bordet i MITT hem. Jag tycker ts resonerar helt logist!
  • NeLi
    NeLi skrev 2011-09-18 18:07:13 följande:
    hahah, varför är de vrickade när de tycker det är jobbigt när en utomstående kommer hem till dem och näckar vid frukostbordet! Jag hade känt mig obekväm med att sitta med henne vid bordet i MITT hem. Jag tycker ts resonerar helt logist!
    *logiskt
  • Anonym (den snabba)

Mina svärföräldrar stör sig helt klart på att jag är så självständig och "om mig". Jag har alltid mycket projekt framför mig och stora planer, och lyckas alltid genomföra det. Vi 21års ålder drev jag två företag, samtidigt som jag var småbarnsförälder och renovera ett nytt hus. Nu två år senare är huset klart, företagen går med stor vinst och medans jag ruvar på andra barnet har jag startat kennel. Dom är väldigt långsamma och uppfostrat sina barn till riktiga slavdrivare som inte kan ta egna beslut. Dom är även väldigt gamla i sinnet, och ser fortfarande mannen som herren i huset, och det uppskattas inte när det visar sig att jag är den drivande i huset och kräver att maken tar sin del umgänge med barnen och sysslor i huset.

• Myzan
    Anonym (=O)) skrev 2011-09-18 09:32:33 följande:
    Jag börjar väl då:

Att hon är totalt respektlös och sitter vid frukostbordet i bara trosor och linne
    Var glad att du har en svärdotter som är så bekväm med er att hon känner sig som hemma i er familj.
  • Mini Rambo
    Myzan skrev 2011-09-18 18:42:02 följande:
    Var glad att du har en svärdotter som är så bekväm med er att hon känner sig som hemma i er familj.
Svar på tråden VAD är det ni stör er mest på hos er svärdotter?